Så er vi også på boligmarkedet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. november 2010

Karo

I Tirsdags faldt de sidste ting fra salget af sommerhuset på plads Det vil sige at pengene er blevet frigjort og at vi derfor kan begynde at kigge på hus .

Men vi har ikke spildt tiden mens vi har vente. Nej, vi har nemmelig fået lagt et buget, fået en kredit godkendelse og set hvad der er af huse til salg iområdet. Derfor skal vi allerede ud og kigge på hus i dag. Vi vil gerne blive boende her i Hvidovre, da vi er meget glad for at bo her. Huset er et 1 plans hus på 120 kvm ikke ret langt fra institioner og skole.

Så jeg glæder mig til kl 14.30

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

sarahb

ej hvor spændende, det lyder da bare så lækkert..
Det glæder jeg mig til at høre meget mere om

Anmeld

4. november 2010

ChatH

Karo skriver:

I Tirsdags faldt de sidste ting fra salget af sommerhuset på plads Det vil sige at pengene er blevet frigjort og at vi derfor kan begynde at kigge på hus .

Men vi har ikke spildt tiden mens vi har vente. Nej, vi har nemmelig fået lagt et buget, fået en kredit godkendelse og set hvad der er af huse til salg iområdet. Derfor skal vi allerede ud og kigge på hus i dag. Vi vil gerne blive boende her i Hvidovre, da vi er meget glad for at bo her. Huset er et 1 plans hus på 120 kvm ikke ret langt fra institioner og skole.

EJ FORTÆL FORTÆL!!! glæder mig til at høre mere

Anmeld

5. november 2010

Ida.

Spændende!!! Hvordan gik det?

Anmeld

5. november 2010

msax

Karo skriver:

Hvordan er det gået ?? er vildt nysgerrig...

Anmeld

7. november 2010

Karo

Huset var ikke noget alligevel

Vi kunne på billederne godt se at det ene værelse var lidt lille, men der var ingen mål på og billederne synede stører end det rent faktisk var. Der kunne kun lige akkurat stå en dobbelt seng i det værelse og det går ikke. Der udover var der ikke ret mange opbevaring muligheder Så det bliver ikke det hus.

Vi vil jo gerne blive i Hvidovre, men har nu fundet et hus i Albertslund tæt på skov og badesø Umidlbart ser huset rigtigt lækkert ud, men vi bliver nød til at tage ud og se det. Så nu må vi se om vi ikke kan finde tid i næste uge til at komme ud og kigge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.