9+0, men næsten ingen symptomer...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.777 visninger
17 svar
1 synes godt om
4. november 2010

Bruus

Godmorgen

Så blev det 9+0 i dag Det er fantastisk!

Dog kan jeg ikk lade være med at undre mig over om det virkelig ér så godt at jeg bare ingen symptomer har, andet end ømme og spændte bryster.

Brysterne begyndte at blive super ømme allerede i uge 3, men nu er det begyndt at aftage en lille smule. I uge 5, 6 og 7 var jeg meget svimmel, og træt, men ellers har jeg slet ikke haft andre symptomer, og den sidste uge har jeg stort set haft det helt "normalt", pånær brystspændingerne.

Skal jeg bare være glad og nyde at jeg har en super nem graviditet, eller kan det være et dårligt tegn

Knus & god dag til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Bruus

.....Måske jeg bare skal lade være med at bekymre mig, og bare bevare troen på at alt er i den skønneste orden. Har jo hverken ondt i maven, eller bløder. Så hvorfor skulle den lille ikke have det fantastisk ... Der er bare så mange tanker der løber gennem hovedet, nu hvor man er 1.gangs gravid

Anmeld

4. november 2010

IAH

Hej hej

Jeg havde det ligesom dig i starten af gravuditeten. Syntes jeg manglede graviditetsgenerne (kvalmen...). Så jeg blev bekymret om jeg måske ikke havde nok graviditetshormon og sådan noget.

Men men. Da jeg vendte det med min praktiserende læge forklarede hun at mængden af mange graviditetsgener ikke vidner om bedre graviditet. Det hænger ikke sådan sammen. Så hvis du kommet til at være forskånet for det gennem hele forløbet så nyd det bare. Er du ved at gå helt ned af bekymring, kan du tage en privat tryghedsscanning. Der kan du jo se om alt er ok. Men det koster..

Hav en god dag

Anmeld

4. november 2010

Lotus86

Tillykke med graviditeten først og fremmest, og tror bestemt ikke du skal være nervøs...

Jeg er selv gravid, og får dagligt en mail fra min-mave omkring graviditeten, og i går stod der bla. dette :

Det er helt normalt, hvis du gennem graviditeten oplever, at dine symptomer forsvinder fra det ene sekund til det andet. Ofte kommer de tilbage igen indenfor kort tid.

Det er bl.a. hormonerne der bevirker, at man får graviditetssymptomer.

Da hormonniveauet ændrer sig dagen igennem og fra dag til dag, kan du opleve dage, hvor kvalmen og de ømme bryster er fuldstændig forsvundet.

og :

Antallet af symptomer og sværhedsgraden af dem, siger ingenting om, hvor godt graviditeten er etableret. En graviditet er en graviditet og kan hverken sidde værre eller bedre fast.

Håber det kan berolige dig lidt

Knus Nanna

Anmeld

4. november 2010

C-Posey

Sådan havde jeg det også de første 5-6 uger, MEN så vendte det og jeg havde det rigtig skidt i 2 måneder ca., men det vendte heldigvis igen, så jeg har de sidste 4-5 måneder ikke mærket noget til det  

Så jeg ville tage det helt roligt, så længe du ikke har ondt eller bløder, alt er sikker i skønnetste orden, og det løsner sig helt sikkert når du har været til NF.

Camilla 33+4

Anmeld

4. november 2010

Bruus

Lotus86 skriver:

Tillykke med graviditeten først og fremmest, og tror bestemt ikke du skal være nervøs...

Jeg er selv gravid, og får dagligt en mail fra min-mave omkring graviditeten, og i går stod der bla. dette :

Det er helt normalt, hvis du gennem graviditeten oplever, at dine symptomer forsvinder fra det ene sekund til det andet. Ofte kommer de tilbage igen indenfor kort tid.

Det er bl.a. hormonerne der bevirker, at man får graviditetssymptomer.

Da hormonniveauet ændrer sig dagen igennem og fra dag til dag, kan du opleve dage, hvor kvalmen og de ømme bryster er fuldstændig forsvundet.

og :

Antallet af symptomer og sværhedsgraden af dem, siger ingenting om, hvor godt graviditeten er etableret. En graviditet er en graviditet og kan hverken sidde værre eller bedre fast.

Håber det kan berolige dig lidt

Knus Nanna

Det beroligede helt sikkert Mange tak for svaret

Anmeld

4. november 2010

Bruus

C-Posey skriver:

Sådan havde jeg det også de første 5-6 uger, MEN så vendte det og jeg havde det rigtig skidt i 2 måneder ca., men det vendte heldigvis igen, så jeg har de sidste 4-5 måneder ikke mærket noget til det  

Så jeg ville tage det helt roligt, så længe du ikke har ondt eller bløder, alt er sikker i skønnetste orden, og det løsner sig helt sikkert når du har været til NF.

Camilla 33+4

Jeg tror du har ret Jeg har jo ikke ondt overhovedet. Så regner med alt er vel Lad os se om der ikke kommer flere symptomer som tiden går...
Knus

Anmeld

4. november 2010

Bruus

IAH skriver:

Hej hej

Jeg havde det ligesom dig i starten af gravuditeten. Syntes jeg manglede graviditetsgenerne (kvalmen...). Så jeg blev bekymret om jeg måske ikke havde nok graviditetshormon og sådan noget.

Men men. Da jeg vendte det med min praktiserende læge forklarede hun at mængden af mange graviditetsgener ikke vidner om bedre graviditet. Det hænger ikke sådan sammen. Så hvis du kommet til at være forskånet for det gennem hele forløbet så nyd det bare. Er du ved at gå helt ned af bekymring, kan du tage en privat tryghedsscanning. Der kan du jo se om alt er ok. Men det koster..

Hav en god dag

Tak for det gode svar Det beroligede

Anmeld

4. november 2010

Lotus86

Mette:)) skriver:

Det beroligede helt sikkert Mange tak for svaret

Det var godt

Kender godt selv det med at være skide nervøs, men efter vi har set hjerteblink i lørdags, har jeg besluttet mig for at droppe bekymringerne og nyde det fuldt ud

Anmeld

4. november 2010

Bruus

Lotus86 skriver:

Det var godt

Kender godt selv det med at være skide nervøs, men efter vi har set hjerteblink i lørdags, har jeg besluttet mig for at droppe bekymringerne og nyde det fuldt ud

Tror det en rigtig god beslutning ... Valgte I at betale jer fra det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.