slimprop - hvor meget slim kan der dog komme ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

morethanperfect

quar20 skriver:

Hold da op..!!

Amen mit er virkelig voldsom meget.. har skiftet trusser om natten fordi det var så meget.. og kan jo bruge en halv rulle  lambi for at tørre alt væk..!!

Heh sådan er det også her .. På et tidspunkt troede jeg mit vand var gået fordi de var heeelt gennemblødte , men nej nej .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

quar20

morethanperfect skriver:

Heh sådan er det også her .. På et tidspunkt troede jeg mit vand var gået fordi de var heeelt gennemblødte , men nej nej .. 

Lige præcis..!! Arh gud hvor jeg dog bare IKKE håber at det er sådan ved mig at jeg skal gå 1 hel måned med sådan noget ulækkert stads i trussen..!!

Anmeld

5. november 2010

morethanperfect

quar20 skriver:

Lige præcis..!! Arh gud hvor jeg dog bare IKKE håber at det er sådan ved mig at jeg skal gå 1 hel måned med sådan noget ulækkert stads i trussen..!!

Eij det sker ikke .. 

Anmeld

5. november 2010

quar20

morethanperfect skriver:

Eij det sker ikke .. 

Nej helst ikke ihvertfald

Og kan du så se at få skubbet baby ud...!! Det går altså ikke det der med at gå over tiden

Frem med kluden og gå igang med at skrubbe gulvene

Anmeld

5. november 2010

morethanperfect

quar20 skriver:

Nej helst ikke ihvertfald

Og kan du så se at få skubbet baby ud...!! Det går altså ikke det der med at gå over tiden

Frem med kluden og gå igang med at skrubbe gulvene

Heh .. Tro mig , jeg har prøvet aalt .. Virkelig .. Selv den der indiske fødestilling .. Der er intet der hjælper . I hvert fald ikke på mig

Må bare vente til han selv vil ud .. Puhh .. 

Anmeld

5. november 2010

quar20

morethanperfect skriver:

Heh .. Tro mig , jeg har prøvet aalt .. Virkelig .. Selv den der indiske fødestilling .. Der er intet der hjælper . I hvert fald ikke på mig

Må bare vente til han selv vil ud .. Puhh .. 

Sender dig lige en KÆMPE krammer  -  også syntes jeg du sku få bestilt tid til en graviditetsmassage...!! Vil væde med når man mindst venter det og får slappet godt af - at han så melder sin ankomst..

Anmeld

5. november 2010

morethanperfect

quar20 skriver:

Sender dig lige en KÆMPE krammer  -  også syntes jeg du sku få bestilt tid til en graviditetsmassage...!! Vil væde med når man mindst venter det og får slappet godt af - at han så melder sin ankomst..

Orr det ville godt nok være lækkert !! 

Men skal helt til odense for vi har ingen her

Anmeld

5. november 2010

Mia&Allan

quar20 skriver:

Hej søde..!!

Med Tino gik den om natten og 3 timer senere fik jeg veer, og 22 timer efter veerne gik vandet..!!

Syntes bare det er mærkeligt at det nærmest LØBER ud af mig nogle gange og andre gange er der bare intet..!!

Min JM.. Hmm desværre søde hende kontakter jeg ikke igen..! Længere historie men du kan læse et af mine indlæg om besøg hos lægen hvor der står en masse update's..!!

Synes bare du skrev du sku til JM senere på dagen søde?? Prøv evt at kontakte FG... Ved godt du ikke ligefrem har haft gode oplevelser med dem allesammen, men det er bedre at ringe en gang for meget end en for lidt. Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.