Vi skal holde min søn 1 års fødselsdag på lørdag og har inviteret de tætteste familie og venner. Alle havde sagt ja men så meldte min veninde afbud pga økonomi. Det er så hvad det er. Så melder svigermors kæreste fra fordi han hellere vil ud og dyrke sin fritidsinteresse.
Igår på min søns fødselsdag meddelte min svigerinde så at hende, min bror og min nevø på 3 år ikke kommer. Hun har termin om 3 mdr og har haft plukveer de sidste fire dage åbenbart. Så hun ska slappe af. Derfor kommer de alle tre ikke. Jeg syns godt at min bror og nevø ka komme men det vil min bror ik siger hun. Min mor har tilbudt at tage min nevø med. Min svigerinde vælger så idag at skrive på facebook at min bror ik er typen som vil tage nogen steder når hun har det sådan. Han har jo empati. Og hendes søn skal ik passes til en fødselsdag. Hva ska det til for???
Min veninde har så set dem i byen forleden dag og i søndags var vi til fødselsdag hos dem og der sagde hun ik noget om det.
Undrer mig at hun skriver at min bror ik vil tage afsted fra hende, for tidligere i hendes graviditet var hun indlagt og der tog min bror til fest om aftenen og natten. Hun er jo ik indlagt eller noget nu.
Hmm er bare dybt skuffet og sur over den kommentar hun lige sku komme med. Jeg forstår det ikke. De/hun havde selv blevet skuffet og sure hvis det var os der gjorde sådan.
Øv altså.
Carina som elsker at være mor til en dreng på ET år nu
Anmeld