Hospitalet her til aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Maja_4000

Så I det ?
Lige til sidst .. Men dem som skulle tage afsked med et dødsfødt barn .. Synes det er SÅ uretfærdigt sådan noget ! Kunne slet ikke holde tårerne tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

AnneBJ

Maja_4000 skriver:

Så I det ?
Lige til sidst .. Men dem som skulle tage afsked med et dødsfødt barn .. Synes det er SÅ uretfærdigt sådan noget ! Kunne slet ikke holde tårerne tilbage

Åh ja, puha var også helt færdig over det... Det må godt nok være noget af det mest forfærdelige!!

Anmeld

3. november 2010

BinaMor

så det ikke.. men puhaa..

Anmeld

3. november 2010

Sofia

Maja_4000 skriver:

Så I det ?

Ja jeg synes det var skrækkeligt og blev nød til at slukke, føler virkelig med dem, men kunne ikke holde ud at se det.

Anmeld

3. november 2010

CiSo

Ja, så det godt.  Sådan noget er bare så uretfærdigt!!!!! Måtte skynde mig at ligge hånden på mins søns mave og mærke hans vejrtrækning.

Anmeld

3. november 2010

SussieThyssen

Maja_4000 skriver:

Så I det ?

Ja..det er ikke specielt morsomt, skal jeg hilse og sige...men hvad...livet går jo videre.
Men det er altid sørgeligt at sige farvel til en lille stjerne af liv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. november 2010

Maja_4000

Man bliver bare så taknemmelig fpr at ens graviditet er forløbet uden komplikationer ! .. Selvom der selvfølgelig stadig kan ske ting og sager

Har bare så ondt af folk der mister deres børn :/

Anmeld

3. november 2010

Henri84

Pyha ja, og kan se der kommer mere med dem næste gang. Tror for en gangs skyld jeg skal lade være med at se det i morgen, kan slet ikke tåle at se sådan noget for tiden

Anmeld

3. november 2010

Bom

Ja puha, måtte godt nok også lige knibe en tåre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.