Telmore... andre med problemer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Mutti2

Er der andre der har problemer med Telmore?

Jeg har fået mit nr overflyttet til Telmore. Men i går da mit gamle nummer blev overflyttet skulle det nye begynde at virke samme dag (i går d. 2. nov), imellem 8 og 18. Det kom det ikke til, og nu er kl 17.45 på dag 2, og den virker stadig ikke :-(

Det er altså ikke sjovt ikke at kunne komme i kontakt med omverdenen, og især når lillepigen er i dagpleje.

Jeg har sendt dem 2 mails (i går og i dag), og jeg har intet svar fået.

Er sgu lidt gal....

Er der andre der oplever problemer med dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

mor-til-vanessa

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg har fået mit nr overflyttet til Telmore. Men i går da mit gamle nummer blev overflyttet skulle det nye begynde at virke samme dag (i går d. 2. nov), imellem 8 og 18. Det kom det ikke til, og nu er kl 17.45 på dag 2, og den virker stadig ikke :-(

Det er altså ikke sjovt ikke at kunne komme i kontakt med omverdenen, og især når lillepigen er i dagpleje.

Er sgu lidt gal....

nej jeg er meget glade for dem.

har du tændt og slukket tlf med det nye sim

Anmeld

3. november 2010

Manakauapo

Jeg sidder og bander over dem, fordi de penge jeg har sat over på mobilen i mandags stadigvæk ikke er der!  Og Telmore siger jeg sagtens kan bruge den! Jaja... Det er jo heller ikke fordi nummeret er spærret pga. af for få penge ikke!

Pisse irriterende, når jeg faktsik har den mobil til mit arbejde (som næstformand i en forening - hvor det er yderst vigtigt at man kan kommes i kontakt med)!

Anmeld

3. november 2010

LIZO

har haft dem fra starten af. og aldrig har jeg haft problemer med dem.. aldrig..

har du prøvet at slukke tlf. ellers virker det nye kort ikke..

Anmeld

3. november 2010

Happiness

Har aldrig haft problemer med telmore. Tværtimod. Og har haft dem i mange år nu. Var kort i et anden teleselskab, men vente troligt tilbage, da der kun var bøvl med det andet.

Så håber du får det løst, og blir glad for det.

Anmeld

3. november 2010

Moaaar <3

Milla-Victoria's mor skriver:

Er sgu lidt gal....

Kontakt dem pr. telefon, de er ikke de hurtigste på tasterne når det kommer til mail. Prøv at kontakte dit gamle selskab og sikre dig på det er lukket og slukket ...det drillede da min kæreste skulle over til telmore

Anmeld

3. november 2010

Snefnug1984

Jeg har haft Telmore i en del år nu og har aldrig haft problemer med dem Hvis ikke du kan ringe til dem og de ik svarer på dine mails, kan du gå ind og chatte med en medarbejder på siden i morgen når de har åbent.

Anmeld

3. november 2010

Mira0911

Kageteenageren skriver:

Jeg sidder og bander over dem, fordi de penge jeg har sat over på mobilen i mandags stadigvæk ikke er der!  Og Telmore siger jeg sagtens kan bruge den! Jaja... Det er jo heller ikke fordi nummeret er spærret pga. af for få penge ikke!

Pisse irriterende, når jeg faktsik har den mobil til mit arbejde (som næstformand i en forening - hvor det er yderst vigtigt at man kan kommes i kontakt med)!

OMG! Jeg har stadig problemer med Telmore.. Helt tilbage fra 1. Oktober... 

Jeg tankede telefonerne op, pengene blev trukket fra banken som normalt, men de er aldrig gået ind på telmore - kontoerne nogensinde... ØV BØV træls... 

Anmeld

3. november 2010

Manakauapo

MoarJ skriver:

OMG! Jeg har stadig problemer med Telmore.. Helt tilbage fra 1. Oktober... 

Jeg tankede telefonerne op, pengene blev trukket fra banken som normalt, men de er aldrig gået ind på telmore - kontoerne nogensinde... ØV BØV træls... 

Ej, hvor irriterende!  Er så sur på Telmore, fordi de ikke er gået ind! Der er fandme en grund til at jeg sætter penge ind på mobilen!!!!

Anmeld

3. november 2010

Mira0911

Kageteenageren skriver:

Ej, hvor irriterende!  Er så sur på Telmore, fordi de ikke er gået ind! Der er fandme en grund til at jeg sætter penge ind på mobilen!!!!

Det er møg træls... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.