Kan mens smerter være start på veer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.929 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. november 2010

VIPpigen

Hej tøser...

Håber i lige kan hjælpe lidt da jeg nu har haft fat i fødegangen en del gange vil jeg lige høre ad herinde først.

Men har siden i eftermiddags haft regelmessige menssmerter, de sidder nederst i underlivet, og kommer med 4-5 min mellemrum, og vare ca 15-45 sek... Jeg har trykken ved endetarmen, men kan altså ikke komme af med noget når jeg er på toilet (undskyld detaljerne) og så stråler smerterne  ned i lårene på indersiden når de kommer... HJÆLP.....

VIP 35+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Trolde_mor

Hej søde..
Ja, det lyder altså umiddelbart som veer...
Mine veer var ligesom menssmerter, og det blev det ved med under hele fødslen...
Syntes du skal ringe til fødegangen, så de lige kan se på dig

Anmeld

3. november 2010

LRJ

VIPpigen skriver:

Hej tøser...

Håber i lige kan hjælpe lidt da jeg nu har haft fat i fødegangen en del gange vil jeg lige høre ad herinde først.

Men har siden i eftermiddags haft regelmessige menssmerter, de sidder nederst i underlivet, og kommer med 4-5 min mellemrum, og vare ca 15-45 sek... Jeg har trykken ved endetarmen, men kan altså ikke komme af med noget når jeg er på toilet (undskyld detaljerne) og så stråler smerterne  ned i lårene på indersiden når de kommer... HJÆLP.....

VIP 35+1

Skynd dig at ringe til FG søde, det lyder faktisk meget som veer

Anmeld

3. november 2010

SussieThyssen

VIPpigen skriver:

Hej tøser...

VIP 35+1

jeps...se at få ringet.
Ud fra den beskrivelse er der vist ikke så meget at rafle om. Det lyder som veer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. november 2010

VIPpigen

Trolde_mor skriver:

Hej søde..
Ja, det lyder altså umiddelbart som veer...
Mine veer var ligesom menssmerter, og det blev det ved med under hele fødslen...
Syntes du skal ringe til fødegangen, så de lige kan se på dig

Så kom vi hjem igen... Det er veer, og er åbnet 1½ cm, livmoderhalsen er væk. Men hun kunne dog ikke love det fortsatte, så blev tilbudt at tage hjem, eller blive indlagt så de kunne holde øje med os. Valgte at tage hjem da det ikke gør den store forskel om vi er hjemme, eller dernede

Men tager det til, eller går vandet skal jeg ringe med det samme... Og bliver vi urolige skal vi også ringe... Men for pokker de bider godt de veer...

Men håber det går i sig selv, hun måtte gerne blive 14 dage endnu...

Anmeld

3. november 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Så kom vi hjem igen... Det er veer, og er åbnet 1½ cm, livmoderhalsen er væk. Men hun kunne dog ikke love det fortsatte, så blev tilbudt at tage hjem, eller blive indlagt så de kunne holde øje med os. Valgte at tage hjem da det ikke gør den store forskel om vi er hjemme, eller dernede

Men tager det til, eller går vandet skal jeg ringe med det samme... Og bliver vi urolige skal vi også ringe... Men for pokker de bider godt de veer...

Men håber det går i sig selv, hun måtte gerne blive 14 dage endnu...

Vellkommen hjem smukke..

Uh har bare tjekket 117 gange, for at se om der var opdatering hehe

Tænkte nok at det var veer.. Ja, de kan virkelig bide. Men du kan håbe på de ikke går ned i lårene, for gal det gør ondt..

Kan godt forstå du håber det går i sig selv igen. Man kan jo håbe at det er forberedende veer, der så gør lidt af forarbejdet og så går i sig selv igen, ligesom de gjorde ved mig, tror det var en uge inden..

Hvordan har du det ellers med det hele, og hvordan takler Lasse det hele?

Anmeld

3. november 2010

VIPpigen

Trolde_mor skriver:

Vellkommen hjem smukke..

Uh har bare tjekket 117 gange, for at se om der var opdatering hehe

Tænkte nok at det var veer.. Ja, de kan virkelig bide. Men du kan håbe på de ikke går ned i lårene, for gal det gør ondt..

Kan godt forstå du håber det går i sig selv igen. Man kan jo håbe at det er forberedende veer, der så gør lidt af forarbejdet og så går i sig selv igen, ligesom de gjorde ved mig, tror det var en uge inden..

Hvordan har du det ellers med det hele, og hvordan takler Lasse det hele?

Puha... lige nu takler han det meget bedre end jeg, men tror sq også den er god nok, De er kun taget til i kraft, og bliver hyppigere og hyppigere...

Jeg kan slet ikke finde ud af det i mit hoved, vi har ikke det hele klart endnu, så det gør bare jeg næsten panikker endnu mere, men prøver at tage det stille og roligt... Åhh, syntes fanme det er svært lige nu.

Og så er jeg da også lige ved at  panikke over om jeg da er klar til alt det her, Men mon ikke jeg skulle være det, Nu har vi jo glædet os siden vi fandt ud af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.