vitaminer - hva nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. august 2008

heaven

skal man egentlig give ungerne vitaminer, nu hvor de ikke får d-vitamin mere? Og hvis man skal, hvad skal det så være for noget?

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2008

EliasNoah

Hejsa,

Elias får de der multi vitaminer man kan købe på apoteket. Derud over får han kalk tilskud, da vi ikke drikker mælk eller spiser mælke produkter.

Kh Camilla

Anmeld

10. august 2008

heaven

EliasNoah skriver:

Hejsa,

Elias får de der multi vitaminer man kan købe på apoteket. Derud over får han kalk tilskud, da vi ikke drikker mælk eller spiser mælke produkter.

Kh Camilla

hvor gammel er Elias?? Lasse er et år jo, og jeg kunne ikke forestille mig jeg kunne få en tygge-tabelet i ham - han ville spytte den ud...

Jannie

Anmeld

10. august 2008

finkedinke

heaven skriver:

EliasNoah skriver:

Hejsa,

Kh Camilla

hvor gammel er Elias?? Lasse er et år jo, og jeg kunne ikke forestille mig jeg kunne få en tygge-tabelet i ham - han ville spytte den ud...

Jannie

Vi knuste vitaminpillerne mellem to skeer og gav dem sådan.
Jeg tror vi knuste pillerne til Lærke var omkring 1½ år.

Berith

Anmeld

10. august 2008

charlottekri

jeg har fået at vide af min sp at jeg gerne skulle fortsætte med d-vit til 1½ år... og det siger hun til alle sine mødre..

Anmeld

10. august 2008

Christinahr

vi har købt et glas multivitamin. Det er med smag og det ryger altså gladeligt ned.

Mener nu hun burde få alle de vigtige ting i kosten, men for en sikkerhedsskyld synes jeg det er rart.

Anmeld

10. august 2008

EliasNoah

Elias blir 2 her til sep og vi startede på tyggevitaminerne da han var omkring 14 mdr. Det gik helt fint. Han syntes det var skægt og som regel "spiste han dem op":)
De fås med forskellige smag og appelsin smag har klart været et hit.
Du kan også få flydende vitamin i helsekost forretninger, det er klart nemmere at komme i f.eks. morgenmad. Det har vi også gjort. Elias får havregrød lavet på vand, med revet æble, most banan og rosiner i. Så røg det i den vej.

Anmeld

10. august 2008

heaven

finkedinke skriver:[/f

Berith

hold kæft:P......... selvfølgelig - altså, hvorfor har jeg dog ikke selv tænkt på det(?)(?)

Jannie

Anmeld

10. august 2008

lonemus

finkedinke skriver:

heaven skriver:

EliasNoah skriver:

Hejsa,

Kh Camilla

Jannie

Berith

Samme her :)

Anmeld

10. august 2008

finkedinke

charlottekri skriver:

jeg har fået at vide af min sp at jeg gerne skulle fortsætte med d-vit til 1½ år... og det siger hun til alle sine mødre..

ÅÅHh de laver det da også om hele tiden:S
På de fire år fra min store til min yngste og så de tre år til denne graviditet har der været lavet så meget om på anbefalingerne at jeg snart ikke tror jeg ved noget reelt længere.
Man ikke kan bruge de gode råd fra os "gamle husmødre" til noget:(

Berith:))
Freya 6 år, Lærke, 2 år og rejen der ventes til nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.