frugtbar/ægløsning.. !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.463 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. november 2010

densmukkeline

.. håber nogle derude kan give mig lidt affaring idag .. ja? der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar .. når her kommer det!

er ægløsning og frugtbar det samme? eller betyder ægløsning bare man snart er frugtbar?! eller hvordan hænger det sammen?!!!  kan man blive gravid under ægløsningen eller først når man er frugtbar?! har lige prøver med en ÆL test og den er negativ! kan den næste test så blive positiv hvis jeg prøver igen i morgen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Ellim

Altså.. hmmm - man er frugtbar når man har ÆL, det er det eneste tidspunkt du kan blibe befrugtet på (altså når du har ÆL) 

Ja du kan godt teste igen i morgen.. Men hvornår startet din sidste mens? Du kan på nettet regne ud hvornår du har ÆL i forhold til din mens (kun sådan ca.)

Håber du blev klogere i alt det kludder mudder jeg lige har skrevet : )

Anmeld

3. november 2010

3xM

jeg vil mener når en kvinde er frugtbar så er hun i stand til at få børn.

æl er den periode man kan blive gravid i , som jo er relativ kort ( mener det er 24 timer ægget  kan befrugtes i )

Anmeld

3. november 2010

densmukkeline

Ellim skriver:

Altså.. hmmm - man er frugtbar når man har ÆL, det er det eneste tidspunkt du kan blibe befrugtet på (altså når du har ÆL) 

Ja du kan godt teste igen i morgen.. Men hvornår startet din sidste mens? Du kan på nettet regne ud hvornår du har ÆL i forhold til din mens (kun sådan ca.)

Håber du blev klogere i alt det kludder mudder jeg lige har skrevet : )

min sidste mens startede d. lørdag 23 oktober. & under beregn din ægløsning viste den:

Du har sandsynligvis ægløsning mellem torsdag d. 4. november 2010 og mandag d. 8. november 2010.

Det betyder, at du er meget frugtbar i perioden mellem tirsdag d. 2. november 2010 og tirsdag d. 9. november 2010.

PASS!! præcis der forstod jeg ikke en meter!!!

Anmeld

3. november 2010

densmukkeline

3xM skriver:

jeg vil mener når en kvinde er frugtbar så er hun i stand til at få børn.

æl er den periode man kan blive gravid i , som jo er relativ kort ( mener det er 24 timer ægget  kan befrugtes i )

hmm okey :s

men når jeg beregner min ægløsning er der nogle enkle dage hvor jeg har ægløsning og nogle enkle dage hvor jeg er frugtbar.. så må det jo være under den frugtbare periode ??! eller betyder begge ting vel det samme.

Anmeld

3. november 2010

3xM

vmullepiigen skriver:

hmm okey :s

men når jeg beregner min ægløsning er der nogle enkle dage hvor jeg har ægløsning og nogle enkle dage hvor jeg er frugtbar.. så må det jo være under den frugtbare periode ??! eller betyder begge ting vel det samme.

hmmmm-pas

Anmeld

3. november 2010

Ellim

vmullepiigen skriver:

min sidste mens startede d. lørdag 23 oktober. & under beregn din ægløsning viste den:

Du har sandsynligvis ægløsning mellem torsdag d. 4. november 2010 og mandag d. 8. november 2010.

Det betyder, at du er meget frugtbar i perioden mellem tirsdag d. 2. november 2010 og tirsdag d. 9. november 2010.

PASS!! præcis der forstod jeg ikke en meter!!!

Okay, nu har jeg regnet på det.. Og hvis du har en cyklus på 28 dage - hvilke er det mest "normale" og din sidste mens startet den 23 okt har du ÆL d. 3. 4. 5. 6. og 7. november.. SÅ ER DET IGANG LIGE MED DET SAMME

Min startet også der så vi er også i gang herhjemme.. : )

Hvor længe har i været i gang med projekt baby?

Anmeld

3. november 2010

densmukkeline

Ellim skriver:

Okay, nu har jeg regnet på det.. Og hvis du har en cyklus på 28 dage - hvilke er det mest "normale" og din sidste mens startet den 23 okt har du ÆL d. 3. 4. 5. 6. og 7. november.. SÅ ER DET IGANG LIGE MED DET SAMME

Min startet også der så vi er også i gang herhjemme.. : )

Hvor længe har i været i gang med projekt baby?

så må jeg ha fat på manden når han er hjemme

.. jamen held & lykke til jer også !! jo min  cyklus er på 28 dage

3 måneder ca..

Anmeld

3. november 2010

densmukkeline

3xM skriver:

hmmmm-pas

.. præcis.. men har fået den rette hjælp nu .. siger tak

Anmeld

3. november 2010

densmukkeline

vmullepiigen skriver:

så må jeg ha fat på manden når han er hjemme

.. jamen held & lykke til jer også !! jo min  cyklus er på 28 dage

3 måneder ca..

vi var sammen igår.. er dagen idag så ikke dækket ind??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.