Anbefal god børneørelæge i Herning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.252 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. november 2010

L-Mortil3

Ja vi bøvler og bøvler stadig med de øre på vores stakkels dreng, så nu er tiden inde til en ny vurdering, og efter den flabede og rapkæftede behandling hos ørelægerne i holstebro, vil jeg nu prøve mig med herning!

Så anbefal mig en god og dygtig ørelæge i Herning der er super til børn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

mor-til-vanessa

Line&Liam skriver:

Ja vi bøvler og bøvler stadig med de øre på vores stakkels dreng, så nu er tiden inde til en ny vurdering, og efter den flabede og rapkæftede behandling hos ørelægerne i holstebro, vil jeg nu prøve mig med herning!

Så anbefal mig en god og dygtig ørelæge i Herning der er super til børn!

kender ikke nogen i herning.

men vi skal selv til ørelæge i morgen og hvis den er god, så kan du kører til horsens????

min lillebror var hos den sidste år, og der var de rigtig søde

Anmeld

3. november 2010

L-Mortil3

mor-til-vanessa skriver:

kender ikke nogen i herning.

men vi skal selv til ørelæge i morgen og hvis den er god, så kan du kører til horsens????

min lillebror var hos den sidste år, og der var de rigtig søde

Du må lige skrive hvordan det er gået i morgen, for kører gerne langt efter ordentlige kompetente mennesker der kan finde ud af hvordan man behandler andre

Anmeld

3. november 2010

mor-til-vanessa

Line&Liam skriver:

Du må lige skrive hvordan det er gået i morgen, for kører gerne langt efter ordentlige kompetente mennesker der kan finde ud af hvordan man behandler andre

okay søde. 

det gør jeg så. ja det kan jeg godt forstå, han var da også dum ham i var ved sidst. synes altså man skal tage mødre lidt mere seriøst når de siger deres børn har ondt. man ved det vel bedst selv

Anmeld

3. november 2010

L-Mortil3

mor-til-vanessa skriver:

okay søde. 

det gør jeg så. ja det kan jeg godt forstå, han var da også dum ham i var ved sidst. synes altså man skal tage mødre lidt mere seriøst når de siger deres børn har ondt. man ved det vel bedst selv

Præcis, og det kan ikke passe han skal have ondt i de ører... Så må de skismer stramme ballerne!

Anmeld

3. november 2010

mor-til-vanessa

Line&Liam skriver:

Præcis, og det kan ikke passe han skal have ondt i de ører... Så må de skismer stramme ballerne!

ja det synes jeg også.

Anmeld

3. november 2010

L-Mortil3

Slet ingen der kender til ørelægerne i Herning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.