Venter på svar på HCG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. november 2010

mortilfreja

For at gøre en lang historie kort. Tog en test i onsdags som var negativ. Fik så min mens i torsdags. Den varede kun to dage og var ikke nær så kraftig som den plejer (altså uden klumper.. Sorry) og efterfølgende har der kun været brunt udflåd.. Har niv i underlivet så tog derfor en test igår som efter noget tid blev ultra svagt positiv. Ringede til lægen for at få en blodprøve taget for vil gerne udelukke at jeg evt har aborteret, eller bekræfte at jeg evt er gravid men bare har fået min mens. Nogen der har prøvet det og så været gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Happiness

Har ikke prøvet det. Ville bare sige  

Håber for jer at den er der  

Anmeld

3. november 2010

Louisiana

Har ikke prøvet det, men masser af  her fra!

Anmeld

3. november 2010

Frk.S

Har heller ikke prøvet det, men krydser fingre for dig!

Hvornår får du svar på prøven?

Anmeld

4. november 2010

Louise Diana Ovesen

Er i lidt samme sted lige nu.. Har haft meget pletblødning, unden rigtig og være noget.... Har tested negativ i fredags.. Har stadig de samme symtoer som før.. Så skal til lægen i næste uge, og have en rundig undersøgelse:O))

Trydser finger for dig:O))

Anmeld

4. november 2010

mortilfreja

Louise Diana Ovesen skriver:

Er i lidt samme sted lige nu.. Har haft meget pletblødning, unden rigtig og være noget.... Har tested negativ i fredags.. Har stadig de samme symtoer som før.. Så skal til lægen i næste uge, og have en rundig undersøgelse:O))

Trydser finger for dig:O))

Krydser oz for dig

Anmeld

4. november 2010

Mimbi

Har heller ikke prøvet det, men for at du er gravid

Hvornår får du svar på blodprøven ?

Anmeld

4. november 2010

mortilfreja

Får svar i morgen eller mandag

Anmeld

8. november 2010

Frk.S

Har du fået svar?!

Anmeld

10. november 2010

Wish upon a star

Jeg fik min Mens. selvom jeg var gravid, og den var helt normal og varede i 5 dage som den plejede at gøre. Vi fandt først ud af det da jeg var 7 uger henne. Men det var desværre en graviditet uden for livmoderen lige i mit tilfælde.

Min mor fortalte at hun også havde fået hendes Mens. da hun ventede mig, så hun viste heller ikke lige med det samme at hun var gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.