lad mig se om jeg kan svare på det hele ellers kontakter i mig bare, det er så hyggeligt....
nåå men fra en ende. Duene er det der hedder damask due. Dem kan man leje igennem restauranter osv. Jeg lejede dem gennem en kok. Men de er så flotte og falder så flot på bordene. og jeg synes de er lidt mere specielle end en velour due.
Jeg har skabeloner på det hele fra en bog pånær de søde hæklet piger. Bogen hedder "fest og farver" af Gitte Schou Hansen. Den eneste der ikke er heri er barnevognen.
Kan i ikke finde bog eks. på bib vil jeg gerne tage kopi og sende eller evt. prøve at scanne ind i weekenden (men har en dum comp og scanner som ikke taler helt samme sprog til tider). men vil gerne prøve
Barnevognen er skide svær at lave og tager rigtig mange timer, det er så kun min mor der har skabelonen hertil men det kan også arrangeret (men ik noget jeg lige gør for sjov da min mor bor 30 km fra mig, så er der ikke hver dag).
Bånd på lysene har jeg købt i panduru (eller hvordan det staves) de små fødder som er spredt på bordene med ordet baby på har jeg købt i en lille hobby garn butik heroppe nordpå.
Håber det har hjulpet jer lidt.
Men er super glad for i viser interesse for da jeg manglede ideer er der ikke rigtig nogen steder man kan kigge. Så derfor satte jeg billeder ind.
Men kontakt mig endelig igen hvis i har spørgsmål.
hilsen anne lise
Anmeld