lidt inspiration fra najas barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.356 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. november 2010

AnnePedersen

en lille blanding af billeder af både opdækningen og pynten

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Miia90

hvor er det bare flot

Mia

Anmeld

3. november 2010

AnnePedersen

tak. det tog også meget lang tid det hele

Anmeld

3. november 2010

sismofutten

Hold da op, hvor ser det hele bare super godt ud :-)

Hvor ha du købt de forskellige ting henne - bl.a. dugene? :-)

Anmeld

3. november 2010

Sofia

Det er sørme godt nok fint det hele!

Anmeld

3. november 2010

2babygirls

AnnePedersen skriver:

en lille blanding af billeder af både opdækningen og pynten

Er heeelt vild med "dåbskjolen" og barnevognen... må man hugge din ide og har du en skabelon ???

Lækker bord pynt

Anmeld

3. november 2010

Triile

Hold da op hvor ser det flot ud, hvis jeg kunne det der ville jeg holde fester noget mere

Anmeld

3. november 2010

AnnePedersen

lad mig se om jeg kan svare på det hele ellers kontakter i mig bare, det er så hyggeligt....

nåå men fra en ende. Duene er det der hedder damask due. Dem kan man leje igennem restauranter osv. Jeg lejede dem gennem en kok. Men de er så flotte og falder så flot på bordene. og jeg synes de er lidt mere specielle end en velour due.

Jeg har skabeloner på det hele fra en bog pånær de søde hæklet piger. Bogen hedder "fest og farver" af Gitte Schou Hansen. Den eneste der ikke er heri er barnevognen.

Kan i ikke finde bog eks. på bib vil jeg gerne tage kopi og sende eller evt. prøve at scanne ind i weekenden (men har en dum comp og scanner som ikke taler helt samme sprog til tider). men vil gerne prøve

Barnevognen er skide svær at lave og tager rigtig mange timer, det er så kun min mor der har skabelonen hertil men det kan også arrangeret (men ik noget jeg lige gør for sjov da min mor bor 30 km fra mig, så er der ikke hver dag).

Bånd på lysene har jeg købt i panduru (eller hvordan det staves) de små fødder som er spredt på bordene med ordet baby på har jeg købt i en lille hobby garn butik heroppe nordpå.

Håber det har hjulpet jer lidt.

Men er super glad for i viser interesse for da jeg manglede ideer er der ikke rigtig nogen steder man kan kigge. Så derfor satte jeg billeder ind.

Men kontakt mig endelig igen hvis i har spørgsmål.

hilsen anne lise

Anmeld

3. november 2010

AnnePedersen

hov glemte helt at fortælle at den lyserrøde strimmel mellem tallerknerne kan man købe i panduro eller andre stof forretninger

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

hold op det er kreativt. mange virkelig smukke ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.