Så blev min datter døbt :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. august 2008

Zuzet

Det hele gik godt, min søster måtte dog gå ud af kirken så hun kun lige var med til selve dåben og festen bagefter kunne hun desværre heller ikke deltage i. Det var utrolig hårdt se hende kæmpe sig igennem dåben med ansigtet fortrukket af smerter øv øv (hun har Sclerose)

Men ellers gik det hele fint, hun græd under selve dåben...men hendes ældste bror fik lov til at tøre hende :-D og det var han jo bare pave stolt over hihi

Ellers var alle mine børn SÅ søde i kirken og sad pænt stille, og min lille Sophia var sååå fin i sin flotte kjole :-D

Maden var vellykket og kagen super lækker! Så en skøn dag, men ihhhh hvor er jeg dog også træt nu...ZZzzZZzz...

Hilsen

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2008

Lsh

Zuzet skriver:

Det hele gik godt, min søster måtte dog gå ud af kirken så hun kun lige var med til selve dåben og festen bagefter kunne hun desværre heller ikke deltage i. Det var utrolig hårdt se hende kæmpe sig igennem dåben med ansigtet fortrukket af smerter øv øv (hun har Sclerose)

Men ellers gik det hele fint, hun græd under selve dåben...men hendes ældste bror fik lov til at tøre hende :-D og det var han jo bare pave stolt over hihi

Ellers var alle mine børn SÅ søde i kirken og sad pænt stille, og min lille Sophia var sååå fin i sin flotte kjole :-D

Maden var vellykket og kagen super lækker! Så en skøn dag, men ihhhh hvor er jeg dog også træt nu...ZZzzZZzz...

Hilsen

Lotte

Stort tillykke med dåben af lille Sophia :) Håber at se et billede af den lille prinsesse i sin smukke kjole ;)

Dejligt at I havde en dejlig dag med lækker mad og hvad der dertil hører ;)

Er dog ked af at høre med din søster, har selv et familiemedlem laaangt ude med sclerose og det er bare ganske forfærdeligt at se og man føler virkelig med dem :( Håber trods alt det bedste for din søster.

(H) Luise

Anmeld

10. august 2008

finkedinke

Tillykke med barnedåben.
Dejligt at alt lykkedes med søde børn og god mad:-)

Det var godt at din søster i det mindste var med til selve dåben og at hun havde kræfter til at komme i det hele taget. Sclerose er en modbydelig sygdom.

Berith

Anmeld

10. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Stort tillykke herfra med den dejlige dag :P
(H)

Anmeld

10. august 2008

Doktor Doolittle

Zuzet skriver:

Hilsen

Lotte

Ih hvor dejligt, stort til lykke fra mig :)
ØV med din søster, hvor længe har hun været syg?
(H) fra Tina

Anmeld

10. august 2008

twinboys

Hej
Hjertelig tillykke med dåben og dejligt at høre at i havde en super skøn dag... Og forstående at du er træt nu...:-o

Ked af at høre at din søster lider af den skrækkelige sygdom... Varme tanker til hende...(L)

Din pakke med alle varerne bliver sendt imorgen...:)

Nat nat herfra Majbritt(H)

Anmeld

10. august 2008

Zuzet

Doktor Doolittle skriver:

Ih hvor dejligt, stort til lykke fra mig :)
ØV med din søster, hvor længe har hun været syg?
(H) fra Tina

Hej Tina

Min søster har været syg i over 2 år men først for et år siden fik hun sin diagnose, da neulogen hun gik hos sagde hun bare havde synsnervebetændelse så først da hun fik en tid på Glostrup skete der noget og det er desværre gået hurtigt ned af bakke for hende :-(

Hilsen

Lotte

Anmeld

10. august 2008

Stumpen

Tillykke med dåben..
Glæder mig til at se billeder fra den dejlige dage og af dine skønne børn..
(H)

Anmeld

11. august 2008

Doktor Doolittle

Hej Tina

Min søster har været syg i over 2 år men først for et år siden fik hun sin diagnose, da neulogen hun gik hos sagde hun bare havde synsnervebetændelse så først da hun fik en tid på Glostrup skete der noget og det er desværre gået hurtigt ned af bakke for hende :-(

Hilsen

Lotte

Det er godt nok synd for hende og jer :( Jeg håber I nyder hinanden, så længe I kan :) (L)(L)(L)
(H) fra Tina

Anmeld

11. august 2008

moniquesmor

stort tillykke med din dejlige datter håber i have en dejlig dag og hun fik en masse gaver hun kan bruge.. det godt nok noget øv med din søster.. :'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.