Influenza vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Moar'en

Henri84 skriver:

Håber vi heller ikke
Du må lige opdatere på hvordan natten går

Skal jeg nok, men kan da allerede fortælle nu at feberen var faldet igen inden han kom i seng, og vi har ikke hørt ham siden han kom i seng, så jeg tror og håber vi slipper for mere end den smule

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Henri84

Moar'en skriver:

Skal jeg nok, men kan da allerede fortælle nu at feberen var faldet igen inden han kom i seng, og vi har ikke hørt ham siden han kom i seng, så jeg tror og håber vi slipper for mere end den smule

Det lyder skønt! Lad os da satse på det

Anmeld

4. november 2010

lucas<3

syns hende sygepleisken der skulle stikke bettemand i går sagde at den ene var en influenza.

Anmeld

4. november 2010

Moar'en

luppe-laban skriver:

syns hende sygepleisken der skulle stikke bettemand i går sagde at den ene var en influenza.

Oki, jeg troede kun det var risiko patienter der fik den.

Anmeld

4. november 2010

Moar'en

Henri84 skriver:

Det lyder skønt! Lad os da satse på det

Jeg lovede jo at skrive. Viktor havde en ok nat. Vågnede omkring midnat, var lidt ked i ca 15 minutter, fik lidt vand, sin sut ig sin MoMo og så over og ligge mellem mor og far, så hørte vi ikke mere til ham. Han har været afsted i dagpleje idag uden problmer

Anmeld

4. november 2010

Henri84

Moar'en skriver:

Jeg lovede jo at skrive. Viktor havde en ok nat. Vågnede omkring midnat, var lidt ked i ca 15 minutter, fik lidt vand, sin sut ig sin MoMo og så over og ligge mellem mor og far, så hørte vi ikke mere til ham. Han har været afsted i dagpleje idag uden problmer

Fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.