En lille sjov 'blære' tråd ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

Jep både kysset , haft sex, været kærester med i 8 mdr ig snakker stadig meget med ham i dag, og min kæreste er ligeglad med det sålænge der ingen følelser er mellem os men hvem holder jeg for mig selv

Argh kom nuuu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Jetjen

Lone H. skriver:

Jep både kysset , haft sex, været kærester med i 8 mdr ig snakker stadig meget med ham i dag, og min kæreste er ligeglad med det sålænge der ingen følelser er mellem os men hvem holder jeg for mig selv

Man bliver så nysgerrig Det er ondt!

Anmeld

3. november 2010

Pige2009

Tropez skriver:

Har mødt en masse kendte, og snakket med dem, dog aldrig noget i den stil er sågar i familie med en tidligere skuespiller, men det jeg kan komme tættest på hvad dit spørgsmål angår er at jeg har danset frækt og meget tæt med Simon Juhl ikke at han danser specielt godt men, det var sku da meget hyggeligt

Hvem er det?

Anmeld

3. november 2010

ekzunz

Prøv at søge lidt herinde - der var  en laaaang tråd for noget tid siden. Jeg tror dog de fleste er blevet mere påpasselige og knap så åbne efterhånden, så det er nok de færreste der vil svare helt så åbent som dengang.

Anmeld

3. november 2010

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Prøv at søge lidt herinde - der var  en laaaang tråd for noget tid siden. Jeg tror dog de fleste er blevet mere påpasselige og knap så åbne efterhånden, så det er nok de færreste der vil svare helt så åbent som dengang.

Ka ik finde den tråd. Har du et link?

Anmeld

3. november 2010

Louisiana

Jeg kender en ret kendt skuespiller personligt, men vi har aldrig lavet noget. Har også mødt MANGE kendte, men heller ikke dér kan jeg "prale" af, at have lavet noget. Jeg har dog drukket mig godt og grundigt vissen med Johnny Hansen fra Kandis, som lagde an på mig. Det tilbud tog jeg dog ikke imod, haha. Til gengæld gav han sprut hele natten, og sjovt var det da.

Anmeld

3. november 2010

Anonym trådstarter

Louisiana28 skriver:

Jeg kender en ret kendt skuespiller personligt, men vi har aldrig lavet noget. Har også mødt MANGE kendte, men heller ikke dér kan jeg "prale" af, at have lavet noget. Jeg har dog drukket mig godt og grundigt vissen med Johnny Hansen fra Kandis, som lagde an på mig. Det tilbud tog jeg dog ikke imod, haha. Til gengæld gav han sprut hele natten, og sjovt var det da.

Hvem kender du personligt?

Anmeld

3. november 2010

Frk. Himmelblå

Helt ærligt, de kendte man rent faktisk har et personligt forhold til (seksuelt eller ej) vil man jo netop ikke udlevere her.

Det er da kun løse historier a la, "jeg har engang drukket dus med x i byen", man kan fortælle videre.

Anmeld

3. november 2010

NoName

Lone H. skriver:

Anmeld

3. november 2010

Tropez

Baagøe skriver:

Hvem er det?

Simon juhl er ham den lidt tykke koreanske mand som optræder på Zulu i mørk og Juhl og han er også tit på i zhit paraden og har vist lavet noget med Casper christensen er ikke helt sikker men Brian mørk og Simon Juhl lavede sådan et mærkeligt program som mindede mest om men in black

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.