24-48? Er det muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg synes når man læser om æl og æl testen, at når man får en positiv test så går der 24-48 timer hvor der er chance for at bli gravid.

Kan man regne med det, at der er en mulighed i ca. 48 timer eller det mest "normalt" at det er 24 timer efter?

Jeg testede positiv i går aftes. Og før jeg kan hygge mig med manden, går det nogle timer endnu. Så vi når hen til hvor det er 19-21 timer efter positiv test. Mon der er en chance endnu??

Vi var sammen  en gang i weekenden, men så blev han lidt syg. Så det har ikke været muligt et gøre mere.

Håber håber håber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

kkk

Ja, det lyder til at der skulle være en god chance

Ægløsningstesten viser at der er den stigning i LH-hormonet der får ægget til at løsne sig. Når testen bliver positiv, fortæller den at ægløsningen vil ske inden for de næste 24 timer og herefter har du yderligere 24 timer hvor ægget kan befrugtes på dets vej gennem æggelederen. Så du har min. 24 timer at gøre godt med og formodentlig 48.

Anmeld

4. november 2010

Anonym trådstarter

kkk skriver:

Ja, det lyder til at der skulle være en god chance

Ægløsningstesten viser at der er den stigning i LH-hormonet der får ægget til at løsne sig. Når testen bliver positiv, fortæller den at ægløsningen vil ske inden for de næste 24 timer og herefter har du yderligere 24 timer hvor ægget kan befrugtes på dets vej gennem æggelederen. Så du har min. 24 timer at gøre godt med og formodentlig 48.

Mange tak for dit svar. Nu gav det mening

Så har vi en chance endnu denne gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.