Cystisk fibrose og anlægsbærertest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. november 2010

askovj

Jeg har været ved lægen i dag, fordi jeg skal testes, da min niece har CF og jeg troede egentlig bare at han ville tage en blodprøve og så sende den til analyse.
Men i stedet har han henvist mig til Skejby, som så skal indkalde mig.

Lige nu synes jeg bare det virker uoverskueligt, at skulle vente 4-6 uger før jeg har svar på om jeg er anlægsbærer.

I forvejen skulle der gå 3-4 uger, før der kommer svar på testen, men nu kommer der jo til at gå længere tid, da Skejby først skal indkalde mig og hvad så med ventetid?

Åh, jeg er frustreret 

Hvordan og hvorledes foregår det hele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

otlitrom

Øv, det er svært med alt det ventetid. Jeg ventede selv 6½ uge på svar på min blodprøve.

Jeg fik den taget, da fertilitetsklinikken fandt ud, at min kæreste er rask bærer af genet. Derfor skulle jeg også testet. Jeg fik taget en blodprøve og skulle som sagt vente 6½ uge. Det var lange uger, men det gik.

Jeg håber du kan overkomme det. Jeg ved det er svært, men det kan nok ikke laves om.

Knus og held og lykke!!

Anmeld

3. november 2010

askovj

Jeg er i mindste ikke gravid endnu, for så ville jeg have endnu mere svært ved at vente, for tænk nu hvis jeg er anlægsbærer, så skal min kæreste også testes og så skal fosteret og hvis det så var sygt, hvad så? Jah, så er det jo kun positivt at jeg ikke er gravid endnu.

Men jeg kunne sådan nogenlunde forholde mig til det, hvis jeg bare skulle vente på svaret nu, men jeg skal jo først vente på at de indkalder mig og så kan jeg blive testet...

Anmeld

3. november 2010

askovj

Dobbeltpost 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.