Hjælp fra nogle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Giraffen

hc=k skriver:

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive til at begynde med og jeg er sikker på at der er en masse der sidder og har lyst til at dunke mig oveni hovedet hver gang jer kommer med en tråd i denne katagori.

Er der nogle der ved om man på en eller anden måde kan få hjælp til at gå fra sin kæreste???

Jeg kan ikke komme ud af mit forhold og jeg VIL virkelig gerne ud. Der er bare så mange ting som jeg slet ikke kan holde ud at snakke om og lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke ændre på det. Min kæreste siger at han er glad og synes det kører meeeget bedre i vores forhold, men jeg er ikke enig. Jeg har sagt det til ham, men så siger han bare at jeg skal holde op og at jeg skal give ham tid til at ændre sig.

Jeg har ADHD og jeg har rigtig svært ved at tage konflikter, men der er ingen der lige kan hjælpe mig. Jeg ringede til mødrehjælpen, men de foreslog at vi skulle i terapi. Det ville min kæreste ikke...

Jeg er på sådan et punkt hvor jeg virkelig tænker om jeg bare skal leve sådan her, men da jeg kun er 23 mener jeg jo ikke at det skal være sådan her og jeg ved at på et tidspunkt knækker filmen og Kristopher finder ud af at det ikke er så godt.

Hjæææælp siger jeg til mine forældre, men de kan ikke overskue det. Min søster vil rigtig gerne hjælpe, men det er bare heller ikke den hjælp.
Er der nogle inde ved kommunen der kan hjælpe eller kan man ringe som ano et eller andet sted hen???

Jeg synes du skal handle dig ud af det, hvis ikke han vil forstå det når I taler sammen.

Flyt væk (evt hjem til en god ven eller familie for en periode hvis ikke økonomien er der til indskud osv) 

Hvis i begge står på lejekontrakten ville jeg kontakte udlejer og få fjernet dig selv fra kontrakten.

Evt flytte mens han ikke var hjemme, skrive et brev, at du ikke kunne få ham til at forstå på andre måder og ikke skrive hvor du var flyttet hen

Det lyder måske lidt brutalt, men generelt tror jeg du skal handle dig ud af det, hvis han ikke tillader at I taler jer ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

hc=k

Jeg tog et stort skridt i går og ringede til kommunen for at hører om hjælp. Jeg snakkede med en rigtig sød dame som sagde at hun ville finde ud af hvem jeg skal snakke med og at hun ville ringe når hun ved noget. Hun sagde at jeg skulle holde hovedet højt og at de nok skulle hjælpe mig så jeg kan få det bedre.
Nu venter jeg på at hun ringer tilbage engang så jeg kan få aftalt et møde.

Det er et stort skridt at tage og jeg er rigtig glad for at jeg gjorde det. Jeg tror ikke at jeg havde gjort det hvis ikke jeg havde jer herinde. Og ja min søster skal virkelig have et stort skulderklap for hun er fantastisk til at få mig til at holde op med at give op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.