Elizabeth alene i vuggestuen for første gang.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Eliza/lykke

Hun startede i mandags, og i dag skulle de prøve at lægge hende, og jeg kørte............ alene.................... hjem alene........... SNØFT... de vil ringe når hun vågner, så jeg kan komme og hjælpe med at give hende grød.

Jeg ved sgu ikke lige hvordan jeg har det. Jeg har lyst til at skrige, men jeg er også lettet over, at de ikke har ringet endnu. Det betyder jo at hun sover. Nu har hun sovet i næsten 2 timer. Jeg har virkelig delte følelser omkring det. Jeg er ked af det, bange, men også lettet, spændt og først og fremmest er det jo nødvendigt at hun kommer i vuggestue. Men alligevel..................

I dag har jeg fået ryddet totalt op på storebrors værelse og støvsuget. Hvad skal jeg så lave?

I morgen skal jeg på hospitalet hele dagen, og de skal have hende alene................. AHHHHHHHRRRRRRRRRRRRRR

Vender man sig nogen sinde til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Jetjen

Det skal man jo

Anmeld

3. november 2010

Eliza/lykke

Jetjen skriver:

Det skal man jo

Min ældste søn er 10 år og går i skole og SFO, og jeg har stadig ondt i maven når jeg afleverer ham om morgenen...... men jeg ved, at de passer godt på ham og han kan jo selv sige, når han er ked af det, sur, træt eller savner sin mor.

Elizabeth er 6 mrd., puha....................... jeg skal bare igennem disse dage, hvor indkøringen står på. Så skal det nok blive bedre inden jeg starter arbejde igen i december.

Anmeld

3. november 2010

DK

Ja det gør man!! Og det bliver til sidst en "fornøjelse" at aflevere barnet, når barnet er super glad for at komme der og har masser af venner som det glæææder sig til at lege med!!

KÆMPE KNUS!

Anmeld

3. november 2010

Jetjen

Eliza/lykke skriver:

Min ældste søn er 10 år og går i skole og SFO, og jeg har stadig ondt i maven når jeg afleverer ham om morgenen...... men jeg ved, at de passer godt på ham og han kan jo selv sige, når han er ked af det, sur, træt eller savner sin mor.

Elizabeth er 6 mrd., puha....................... jeg skal bare igennem disse dage, hvor indkøringen står på. Så skal det nok blive bedre inden jeg starter arbejde igen i december.

Når du begynder på arbejde får du jo også andre ting at spekulere på, mon så ikke det bliver nemmere.

Har også for en uge siden afleveret min datter i dagpleje, og synes egentligt det er ok. Hun elsker jo sin dagplejemor og kan næsten ikke vente til jeg er ude af døren. Til gengæld er hun helt vild når jeg kommer og henter hende. Det er nu også dejligt.

Anmeld

3. november 2010

Eliza/lykke

Tak............ jeg håber at jeg får det som jer. Det gør jeg jo nok, det er jo kun 3 dage siden at vi stille og roligt startede med at komme derned.

Jeg troede aldrig at jeg skulle glæde mig til at arbejde igen, så jeg får noget andet at tænke på. Men det er måske en win win situation. :-)

Har I oplevet, at jeres børn vågner om natten pga sult, hvis de ikke spiser så meget i vuggestuen/DP?

Anmeld

3. november 2010

Jetjen

Sørger for at tanke hende ekstra op, hvis hun ikke har spist så meget, men har ikke oplevet det. Hun vågner bare tidligt - knap så fantastik når vi har stillet urene tilbage

Anmeld

3. november 2010

Moar'en

DK skriver:

Ja det gør man!! Og det bliver til sidst en "fornøjelse" at aflevere barnet, når barnet er super glad for at komme der og har masser af venner som det glæææder sig til at lege med!!

KÆMPE KNUS!

Enig! Nu går Viktor dog i dp, men det at aflevere ham, og han knap har tid til at sige farvel for han skal ind og lege med de andre, det er sgu skønt.

Og endnu vil han da gerne med hjem når vi skal hente ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.