dryp dryp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. november 2010

NoName

Ihhh hvor synes jeg bare det er super hyggeligt at trave op og ned at gaden i pis regnvejr med barnevogn for at få baby til at sove.... når hun så endelig sover og man kører hende i tørvejr, så stopper regnen - hvad sker der lige for det

og lige en ting mere, det der sommertid/vintertid er altså noget skidt når man har små børn.... hele rutinen er jo gået total fløjten nu.... NÅ op på hesten igen, så prøver vi at rette det ind så det passer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

*Sofie*

noname skriver:

Ihhh hvor synes jeg bare det er super hyggeligt at trave op og ned at gaden i pis regnvejr med barnevogn for at få baby til at sove.... når hun så endelig sover og man kører hende i tørvejr, så stopper regnen - hvad sker der lige for det

og lige en ting mere, det der sommertid/vintertid er altså noget skidt når man har små børn.... hele rutinen er jo gået total fløjten nu.... NÅ op på hesten igen, så prøver vi at rette det ind så det passer....

Hehe, det væltede også ned i morges lige inden vi skulle ud af døren. Vi havde begge regntøj på da vi kom ud...og så var det seføli stoppet med at regne!!
Og ja, vintertiden kan drille lidt...men det går hurtigt med at komme ind i den 'rigtige' rytme igen

Anmeld

3. november 2010

Anne85

Altså i Kolding er det det smukkeste smukkeste efterårsvejr og har været det siden vi stod op. Og Nynne-fisen nyder det vist ude i vognen... har ihvertfald boblet i snart tre timer - og nu blir jeg vist nødt til at vække hende så vi kan nå til svømning

Anmeld

3. november 2010

Anne85

Anne85 skriver:

Altså i Kolding er det det smukkeste smukkeste efterårsvejr og har været det siden vi stod op. Og Nynne-fisen nyder det vist ude i vognen... har ihvertfald boblet i snart tre timer - og nu blir jeg vist nødt til at vække hende så vi kan nå til svømning

okay det fik jeg så lige sagt 2 minutter for tidligt for nu vælter det ned

Anmeld

3. november 2010

Jetjen

Anne85 skriver:

Det er nemesis

Anmeld

3. november 2010

MorTilGustav

Hehe, ja den der dårlig timing går en en del mere på når man står med bebs! Iiiiiih, dumme regnvejr der også hærger her i Århus

Anmeld

3. november 2010

NoName

Anne85 skriver:

ha ! så kan du lære det...

Anmeld

3. november 2010

NoName

MorTilGustav skriver:

Hehe, ja den der dårlig timing går en en del mere på når man står med bebs! Iiiiiih, dumme regnvejr der også hærger her i Århus

det er bare så irreterende... og så blæser det 2 pelikaner....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.