Hjælp til personlig julegave til olderne :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Lunae

Hej tøser!

Jeg har besluttet mig for, at Camilles oldemødre skal have en personlig julegave i år! Det skal være noget, som har med Camille at gøre! Hun er 8 uger, så det kan jo ikke være tegninger og sådan! Tænker måske noget med billeder!

Har i nogle forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Ryberg

Det her er godt nok en fødselsdagsgave til lasses older...

Men jeg købte en sølvramme i Føtex (60 kr.) hvor der var plads til 5 billeder ved siden af hinanden, og deri satte jeg nogle billeder jeg havde fået taget ved en fotograf som var vidt forskellige - altså forskellige mimikker...  og i sort/hvid så det passede til rammen....

Den blev de så SUPER glade for.. og så kan de altid få nye billeder som de kan skifte ud....

og giver man kun 1 billede, så har man stirret det igennem mange gange.. flere billeder.. jamen... det er jo dejligt at have FLERE

Anmeld

4. november 2010

Lunae

Tak for svar! Det var da en god og billig løsning :-) er der slet ikke andre, som har nogle gode ideer?

Anmeld

4. november 2010

LinLin

David og Adam giver deres bedstemor og oldemor en kaldender ("Lav-selv-udgaven" fra bilka til 30 kr )

Halvdelen af månederne bliver med billeder af drengene og den anden halvdel har David lavet tegninger og små "malerier" til...

Man kan jo også lave hånd- og fod-aftryk til sådan en kalender - eller til en ramme...

Hvis det skal se mere "prof" ud findes der jo sider på nettet hvor man kan lave kalendre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.