Altså - altså - altså........... 10 årig bliver mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

NoName

undskyld men jeg tror ikke rigtig på det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Karo

Helt sindsygt.

Anmeld

3. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Shit mand... det lyder jo helt sindsygt...

Læste lige at den aller yngste der er blevet mor, var 5 mrd efter hun var blevet 6 år. Forstår slet ikke hvordan det kan lade sig gøre altså det må jo være noget der går galt i genetikken, eller noget, at man kan være frugtbar og bære et barn så tidligt.

Men også at tænke på sex (det har hende på 5, nok ikke gjort, - det har snarere været en forbrydelse kunne man forestille sig), når man er 10 år. der stod at faren også var under 13 år. Men hvorfor tænker sådan nogen små børn på sex?... Frygteligt.  stakkels barn og barn.

Anmeld

3. november 2010

A.

3. november 2010

*Sofie*

Ai, jeg sidder og får kvalme og kuldegysningerne løber ned af ryggen!!
Stakkels piger! Hvad fanden sker der?!

Anmeld

3. november 2010

Louisiana

Det er jo helt utroligt... For ikke at tale om den 6 årige, som blev mor 5 mdr efter hun var fyldt 6 - og dermed har været gravid som 5 årig  Man skulle ikke tro det kunne lade sig gøre!

Anmeld

3. november 2010

Louisiana

A. skriver:

åh nej..  prøv læse her http://en.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina

Puha da  Synes billedet er helt uhyggeligt, det ser helt forkert ud med en gravid mave til den lille krop

Anmeld

3. november 2010

Mor til prinsessen :-)

pu ha... 10 år!!! ja også hende på 6 år.... tænker lidt hvor er forældrene henne her

Men ved ikk om det er "fup".. fordi hvis jeg kigger på billedet så ligner det altså ikke en 10årige pige...... eller tager jeg helt fejl

Anmeld

3. november 2010

1977

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.