Hvordan er det nu liiiige med toldreglerne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Anne85

Er der regler for hvad og for hvor meget man må købe online fra fx england?? Kom pludselig i tvivl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Mette.

Er der regler for hvad og for hvor meget man må købe online fra fx england?? Kom pludselig i tvivl...

Nej, ikke England - det er kun oversøisk så vidt jeg ved hvertfald.  Jeg køber ofte både legetøj og tøj til Emilie uden problemer hvertfald.

Anmeld

3. november 2010

AnneBJ

Uh ha - England er jo EU, så jeg må blive svar skyldig... jeg har haft held med at køber "scrapbooking supplies" - altså papir og lignende for omkring 1500 uden at betale hverken told, moms eller andre sjove udgifter..

Anmeld

3. november 2010

Karina

hejsa

Du kan se det her på Skat.dk http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1825860 - og så følge hvad du vil handle

Anmeld

3. november 2010

Skouboe

Nej, England er EU, og du skal derfor ikke betale hverken told eller moms. Du skal dog være opmærksom på hvor tingene bliver sendt fra. Hvis du køber noget på en Engelsk hjemmeside og det bliver sendt fra USA (det er faktisk mere udbredt end man lige tror, især på den engelske ebay), og så risikerer du at blive nappet i tolden.

Anmeld

3. november 2010

Muffinmus

Lige præcis, var nemlig engang ved at købe tøj, dametøj i  UK, og det var super billigt, men i deres betingelser står der det bliver swendt fra Kina, og SÅ koster det:-)

Men ellers kan det ofte godt betale sig at købe div ting i UK eller Tyskland:-)

Anmeld

3. november 2010

Anne85

Skouboe skriver:

Nej, England er EU, og du skal derfor ikke betale hverken told eller moms. Du skal dog være opmærksom på hvor tingene bliver sendt fra. Hvis du køber noget på en Engelsk hjemmeside og det bliver sendt fra USA (det er faktisk mere udbredt end man lige tror, især på den engelske ebay), og så risikerer du at blive nappet i tolden.

Godt du siger det... det har jeg da aldrig tænkt på. Har efterhånden bestilt en del tøj og legetøj fra england - men det er først nu det slog mig om man egentlig kunne blive snuppet i tolden for det. Er bare slet ikke inde i reglerne
Lige nu var det et par hunter støvler jeg havde kig på... så skal da lige ind og gennemlæse om der står at de bliver sendt fra et andet land... mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.