En efterårsdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Ida.

...på en legeplads i Dronninglund, hvor pigernes farmor bor - en dejlig søndag!! Og MAX billedespam

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Barbamama

Nej hvor er der bare mange gode billeder!!!! Det ser super hyggeligt ud!! Jeg synes børn ser så søde ud i flyverdragter!!!!

Anmeld

3. november 2010

Ida.

michella80 skriver:

Nej hvor er der bare mange gode billeder!!!! Det ser super hyggeligt ud!! Jeg synes børn ser så søde ud i flyverdragter!!!!

Ja - kunne slet ikke vælge så det blev til lidt mange billeder af mine unger

Og ja, jeg ELSKER også unger i flyverdragter...selvom Annika godt nok svømmer lidt rigeligt i sin - tror ikke hun skal have en reima-dragt næste år - men Lina er übercute...ren teletubbie

Anmeld

3. november 2010

anna-jonas

Hvor er de søde, de to banditter...................

Anmeld

3. november 2010

Ida.

anna-jonas skriver:

Hvor er de søde, de to banditter...................

Tak søde Mette var helt bange for, at jeg havde fået lagt så mange billeder op, at der slet ikke var noget der kom ned til svar-boksen

Anmeld

4. november 2010

Ida.

Opper lige den her - er der slet ikke flere, der har set billederne af mine piger?!

Anmeld

4. november 2010

anna-jonas

Det er dælme en lækker dragt hende Lina-pigen har, hva'???

Anmeld

4. november 2010

sarahb

hvor er det bare nogle dejlige billeder, specielt det med det lille hjerte vindue.. Så skønne billeder

Anmeld

4. november 2010

Ida.

anna-jonas skriver:

Det er dælme en lækker dragt hende Lina-pigen har, hva'???

Hehe ja den er faktisk superlækker, men er lidt bange for, at den ikke holder sæsonen ud - hun vokser som ukrudt den lille fis!!

Anmeld

4. november 2010

msax

idamaria83 skriver:

Opper lige den her - er der slet ikke flere, der har set billederne af mine piger?!

Jeg har først lige set dem nu... Og det er nogle dejlige billeder med nogle dejllige unger på

Det ligner det har været en dejlig dag (var det den dag hvor turen hjem til Viborg var MEGET lang?).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.