Ja så fik jeg snakket med lægen her til morgen... Nu når mine prøver er som de skal være og min kærestes sædkvalitet er i top... så burde der ikke være noget i vejen for at vi kan lave en lille baby helt selv.... Men der sker jo ingen ting... Så sidst på måneden bliver vi henvist til Holbæk fertilitetsklinik....
Grunden til lægen venter til sidst på måneden er at han gerne vil give min kæreste en antibiotika behandling. Der var mange hvide blodlegmer i hans sædprøve, som er tegn på infektion. Men efterfølgende prøver har vist der ikke er noget. Men for at være 100 % sikker skal han lige have antibiotika.
Jeg selv skal have taget en blodprøve mere på cyklus dag 21, fordi mit hormontal ikke var så høj ved sidste prøve, så han tjekker den lige igen.... Som lægen siger så er han ekstra grundig og det er jo fint.
Ja så bliver nok ikke i år vi går i gang med behandling, men til næste år hvor der er egenbetaling.... og det må vi jo så bare gøre.
Hvis det er insimination skulle det jo ikke være så dyrt... 3.000 kr pr. gang mener jeg... Det er vel til at overleve.
Anmeld