Vores hus er sat til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Anonym trådstarter

Vælger lige at skrive som ano da jeg ikke ved hvem der kigger med herinde, og ikke alle behøver at vide dette

Vi satte vores hus til salg for 3 uger siden ca. og idag kommer der så nogle for at se på det. Er godt nok spændt.... håber meget de snupper det, for så er vores gård forhåbentlig stadig ikke solgt

Så kryds lige fingre for at det er nogle der vil købe det!

Jeg ville have sat et link ind til den gård vi gerne vil købe, men boligsiden virker ikke lige nu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

ChatH

Anonym skriver:

Vælger lige at skrive som ano da jeg ikke ved hvem der kigger med herinde, og ikke alle behøver at vide dette

Vi satte vores hus til salg for 3 uger siden ca. og idag kommer der så nogle for at se på det. Er godt nok spændt.... håber meget de snupper det, for så er vores gård forhåbentlig stadig ikke solgt

Så kryds lige fingre for at det er nogle der vil købe det!

Jeg ville have sat et link ind til den gård vi gerne vil købe, men boligsiden virker ikke lige nu....

ihhh hvor spændende glæder mig til at høre hvem du er

Anmeld

3. november 2010

Ida.

Uhh jeg krydser fingre jeg er temmelig sikker på, jeg ved hvem du er

Anmeld

3. november 2010

Barbamama

Uhhhh hvor spændende!!! Jeg vidste ikke at I rent faktisk sprang ud i det. Ved ikke om jeg er gået glip af et indlæg!

Anmeld

3. november 2010

Karo

Uhhhhh............håber i får det solgt hurtigt så i kan få købt jeres drømme gård.

Anmeld

3. november 2010

Skouboe

Spændende, spændende.. 

Anmeld

3. november 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Uhhhh hvor spændende!!! Jeg vidste ikke at I rent faktisk sprang ud i det. Ved ikke om jeg er gået glip af et indlæg!

Banken vil ikke låne os til et nyt hus før vi har fået solgt det vi sidder i nu.... det er desværre sådan det er her nu pga. krisen...

Derfor valgte vi at sætte vores eget til salg med det samme.

Dog har vi droppet den gård vi først kiggede på og har nu kig på en i Langeskov.

Anmeld

3. november 2010

anna-jonas

Whheeeee......................så kan det være at i kan komme fra rocker-bydelen, og få et fredsfyldt liv på landet.

Knus Mette

Anmeld

3. november 2010

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Whheeeee......................så kan det være at i kan komme fra rocker-bydelen, og få et fredsfyldt liv på landet.

Knus Mette

Det er ihvertfald det vi drømmer om

Det er dog ikke kun pga rockerne vi vil væk... Vi skal bare have plads omkring os og mulighed for at vores datter kan være så meget i naturen som muligt, for det ELSKER hun.... mærkeligt nok er begge os forældre inde mennesker

Anmeld

3. november 2010

LIZO

krydser finger for det er solgt hurtigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.