Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvor er det en dejlig følelse at kunne sige 12+0 idag, elsker onsdage, der kommer jeg én uge tættere på termin
ville lige dele min glæde med jer
- Ha en fantastisk dag trods det grålige vejr..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
åh hvor dejligt.. glæder mig til det er min tur om lidt over en uge. hvornår skal du så til NF-scanning? og hvordan går det med kvalmen osv?
hold da op hvor tiden dog flyver.Skal vi så ikke snart se et mavebillede??Kram
betiinsen skriver: åh hvor dejligt.. glæder mig til det er min tur om lidt over en uge. hvornår skal du så til NF-scanning? og hvordan går det med kvalmen osv?
meget dejligt.
jeg ringede til sygehuset, og de meddelte at jeg skal til nakkefoldsscanning på fredag ......
glæder mig helt vildt, men er godt nok også en del nervøs..
Kruse90 skriver: hold da op hvor tiden dog flyver.Skal vi så ikke snart se et mavebillede??Kram
ja tiden går stærkt..
har lagt et ind fra idag.
Nina Sophia skriver: hvor er det en dejlig følelse at kunne sige 12+0 idag, elsker onsdage, der kommer jeg én uge tættere på termin ville lige dele min glæde med jer - Ha en fantastisk dag trods det grålige vejr..
Sådan har jeg det med søndage...så glæder mig til på søndag, hvor det bliver min tur
Den "gyldne" grænse er vel først 13+0 eller hvordan?
JustMe skriver: Sådan har jeg det med søndage...så glæder mig til på søndag, hvor det bliver min tur Den "gyldne" grænse er vel først 13+0 eller hvordan?
nej. det er 12 fulde uger.
desuden hvorfor skulle man abortere efter 12 sunde og raske uger.. og så abortere i den 13. uge.
Abortrisikoen mindskes gevaldigt i 12. uge.. men er man ovre 6. - 8. uge hvor alle de indre organer dannes er der ik meget chance for at miste..
Nina Sophia skriver: nej. det er 12 fulde uger. desuden hvorfor skulle man abortere efter 12 sunde og raske uger.. og så abortere i den 13. uge. Abortrisikoen mindskes gevaldigt i 12. uge.. men er man ovre 6. - 8. uge hvor alle de indre organer dannes er der ik meget chance for at miste..
Nå ja, for pokker. Jeg forveksler det med overgangen til 1. trimester, som ifælge nogle sider først er 13+0 My bad, det var lige en hjerneprut fra min side
Hvor dejligt at komme over 1 minepæl
Dejligt at høre hvor glad du er, og dejligt du deler glæden med os herinde
Tak for delingen. Må vi snart se mavebilleder så?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128