Hmmmm! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Ox.

Da jeg gav Lilje tøj på her til morgen, fandt jeg en rigtig stor knude i nakken på hende, vi har altid hyggebelysning herhjemme om morgenen, så tændte lige noget mere, og kunne så se, at man faktisk kan se den udenpå huden fordi den er så stor ..

Har i prøvet noget lign. med nogle af jeres guldklumper?

Hilsen, en lidt nervøs mor ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Majbriteriksen

Ja, det havde min den store af drengene da han ikke var så gammel-mor her blev mega bange og tog til læge med ham. Det var bare en kirtel der er hævet-meget normalt det sker og ikke noget farligt. Hvis hun ellers er tip top, så tror jeg ikke du skal være nervøs.

Anmeld

3. november 2010

Diana...

Jeg har selv haft en knude i halsen da jeg var lille og fik den også fjernet. 

Jeg ville nok lige høre lægen ad tror jeg. 

Knus Diana

Anmeld

3. november 2010

Ox.

Majbriteriksen skriver:

Ja, det havde min den store af drengene da han ikke var så gammel-mor her blev mega bange og tog til læge med ham. Det var bare en kirtel der er hævet-meget normalt det sker og ikke noget farligt. Hvis hun ellers er tip top, så tror jeg ikke du skal være nervøs.

Hun har været forkølet rigtig længe efterhånden, men har fået at vide, at det er meget normalt i den alder ...

Må vist hellere ringe til lægen når de åbner, det er sikkert ikke noget, men man bliver så nervøs

Anmeld

3. november 2010

SussieThyssen

Jeg tror også du hellere må ringe til lægen. Hævede kirtler er ikke noget man skal spøge med, og er tegn på at der er et eller andet i området, der generer kroppen.
Men det kan være mange ting, der kan være på spil, og da du nævner, at hun har været forkølet temmeligt længe, så er det et tegn på, at hendes emunforsvar har et eller andet det kæmper med. Så ja, få heller tjekket trolden, bare for en sikkerhedsskyld.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.