Har lige betalt regninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. november 2010

mariamiss6

Hvilket som sædvanligt gjorde et seriøst indhug på mine konti.... SUK!

MEN det positive er at jeg faktisk allerede HAR handlet ind, jeg har endda flottet mig og givet mig selv et par fede støvler :D

ALLE mine regninger er betalt, og der er endda lidt penge til overs (skal der jo helst også være til Benzin og den slags, så til overs og til overs er vel så meget sagt ) og det er endda et okay pænt beløb faktisk :D og det til trods for jeg også har været i byen og bruge alt for mange penge.

OG så sidder jeg lige og nærstuderer regningen for afbetalingerne på min bil... Og satme om ikke jeg fandmer er færdig med at betale den allerede om 3 måneder.... DET bliver så fedt, jeg elsker når jeg får papirer på at jeg ejer noget helt og holdent :D
At den så er begyndt at hoste lidt af mig er en anden sag... Min mekanikerfætter har dog lige sagt at det er en fin bil, selvom den snart skal have ny toppakning er han imponeret over så pæn den er i sin alder, og han siger den kan køre maaaange gode år endnu :D

Så jeg skal "bare lige" have overstået den næste 3 betalingsmåneder, så er der 2000 ekstra at rutte med hver eneste måned i laaaaang tid :D og når de 3 måneder er gået, mon så ikke jeg skal belønne bilen med den nye toppakning og en ny kobling?
Og så skulle den da bare være tip top altså :D

Se DET er guf for en alenemor

Tænk engang liiiiige om lidt ejer jeg mine egen bil, og så er det endda en rimelig fin en (altså ikke sådan en sej bil, bare sådan set med en mekanikers øjne)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Peanut

Fedt nok 

Det er altid så irriterende at være i mangel af penge..

Anmeld

3. november 2010

B&J

mariamiss6 skriver:

MEN det positive er at jeg faktisk allerede HAR handlet ind, jeg har endda flottet mig og givet mig selv et par fede støvler

ALLE mine regninger er betalt, og der er endda lidt penge til overs (skal der jo helst også være til Benzin og den slags, så til overs og til overs er vel så meget sagt ) og det er endda et okay pænt beløb faktisk og det til trods for jeg også har været i byen og bruge alt for mange penge.

OG så sidder jeg lige og nærstuderer regningen for afbetalingerne på min bil... Og satme om ikke jeg fandmer er færdig med at betale den allerede om 3 måneder.... DET bliver så fedt, jeg elsker når jeg får papirer på at jeg ejer noget helt og holdent
At den så er begyndt at hoste lidt af mig er en anden sag... Min mekanikerfætter har dog lige sagt at det er en fin bil, selvom den snart skal have ny toppakning er han imponeret over så pæn den er i sin alder, og han siger den kan køre maaaange gode år endnu

Så jeg skal "bare lige" have overstået den næste 3 betalingsmåneder, så er der 2000 ekstra at rutte med hver eneste måned i laaaaang tid og når de 3 måneder er gået, mon så ikke jeg skal belønne bilen med den nye toppakning og en ny kobling?
Og så skulle den da bare være tip top altså

Tænk engang liiiiige om lidt ejer jeg mine egen bil, og så er det endda en rimelig fin en (altså ikke sådan en sej bil, bare sådan set med en mekanikers øjne)

Tillykke med bilen om 3 mdr ej det er bare sååå fedt når man har knoklet med pengene også det endelig lykkes jubiii

Anmeld

3. november 2010

mariamiss6

tak tøser. Ja det er bare skønt. Alle de biler jeg har ejet har været under 10.000 værd ved indkøb. Men denne her er jo nærmest en helt rigtig bil. Familiebil og sådan. Det er dejligt

Anmeld

3. november 2010

betski

mariamiss6 skriver:

MEN det positive er at jeg faktisk allerede HAR handlet ind, jeg har endda flottet mig og givet mig selv et par fede støvler

ALLE mine regninger er betalt, og der er endda lidt penge til overs (skal der jo helst også være til Benzin og den slags, så til overs og til overs er vel så meget sagt ) og det er endda et okay pænt beløb faktisk og det til trods for jeg også har været i byen og bruge alt for mange penge.

OG så sidder jeg lige og nærstuderer regningen for afbetalingerne på min bil... Og satme om ikke jeg fandmer er færdig med at betale den allerede om 3 måneder.... DET bliver så fedt, jeg elsker når jeg får papirer på at jeg ejer noget helt og holdent
At den så er begyndt at hoste lidt af mig er en anden sag... Min mekanikerfætter har dog lige sagt at det er en fin bil, selvom den snart skal have ny toppakning er han imponeret over så pæn den er i sin alder, og han siger den kan køre maaaange gode år endnu

Så jeg skal "bare lige" have overstået den næste 3 betalingsmåneder, så er der 2000 ekstra at rutte med hver eneste måned i laaaaang tid og når de 3 måneder er gået, mon så ikke jeg skal belønne bilen med den nye toppakning og en ny kobling?
Og så skulle den da bare være tip top altså

Åh hvor jeg dog kender følelsen. Jeg har sparet og sparet og atter sparet og i sommers kunne jeg gå ud og købe en bil til 30.000 kontant. Aldrig har jeg været så stolt over mig selv Nu skal jeg bare lige ha banket det lån ned som jeg har med fra mit forliste ægteskab (2½ år tilbage - suk!)

Anmeld

3. november 2010

Pige2009

Jeg har også lige nærsret min økonomi, og i det store hele ser det vildt fornuftigt ud - jeg har også et lille billån i Nordfynske Bank (min farmor), som jo ikke skal have renter som de andre forbandede banker Jeg har endda luft til at spare 2000 kr. op hver måned på DP

Anmeld

3. november 2010

mariamiss6

Det så sejt

Anmeld

3. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Skønt det ikke var så slemt alligevel Tillykke... Vi har en evighed tilbage på at betale på mandagsbilen... ARGH...  PÅ halvanden måned er der lige røget 31000 kr i mekaniker regning. fucking hell...

Anmeld

15. november 2010

mariamiss6

Arj Zafir, i har fandmer været uheldige med den bil der altså....

Anmeld

16. november 2010

Lone Jakobsen

Zafir skriver:

Skønt det ikke var så slemt alligevel Tillykke... Vi har en evighed tilbage på at betale på mandagsbilen... ARGH...  PÅ halvanden måned er der lige røget 31000 kr i mekaniker regning. fucking hell...

det lyder nærmest som vores opel.... den er bare hos mekanikeren konstant. det næste der skal ordnes koster 10.000....ooog dem har vi ikke før jeg starter med at arbejde til april. så vi krydser fingre for at bilen kan klare sig indtil da.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.