Hvilket som sædvanligt gjorde et seriøst indhug på mine konti.... SUK!
MEN det positive er at jeg faktisk allerede HAR handlet ind, jeg har endda flottet mig og givet mig selv et par fede støvler :D
ALLE mine regninger er betalt, og der er endda lidt penge til overs (skal der jo helst også være til Benzin og den slags, så til overs og til overs er vel så meget sagt
) og det er endda et okay pænt beløb faktisk :D og det til trods for jeg også har været i byen og bruge alt for mange penge.
OG så sidder jeg lige og nærstuderer regningen for afbetalingerne på min bil... Og satme om ikke jeg fandmer er færdig med at betale den allerede om 3 måneder.... DET bliver så fedt, jeg elsker når jeg får papirer på at jeg ejer noget helt og holdent :D
At den så er begyndt at hoste lidt af mig er en anden sag... Min mekanikerfætter har dog lige sagt at det er en fin bil, selvom den snart skal have ny toppakning er han imponeret over så pæn den er i sin alder, og han siger den kan køre maaaange gode år endnu :D
Så jeg skal "bare lige" have overstået den næste 3 betalingsmåneder, så er der 2000 ekstra at rutte med hver eneste måned i laaaaang tid :D og når de 3 måneder er gået, mon så ikke jeg skal belønne bilen med den nye toppakning og en ny kobling?
Og så skulle den da bare være tip top altså :D
Se DET er guf for en alenemor 
Tænk engang liiiiige om lidt ejer jeg mine egen bil, og så er det endda en rimelig fin en
(altså ikke sådan en sej bil, bare sådan set med en mekanikers øjne)
Anmeld