Nervøs for scanning i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Mamalou

Ja som overskriften lyder, så er jeg pludselig rigtig nervøs for nf scanningen i morgen. Jeg har haft smerter i underlivet af og til siden uge 8 (er i uge 13 nu), men egentlig taget det meget roligt, fordi jeg ikke har blødt. Nu kører tankerne pludselig rundt

Det hænger nok sammen med, at jeg har været sygemeldt det meste af min graviditet pga. et overfald i forbindelse med mit arbejde, men er på fuld tid igen og har det godt - så ikke mere drama til mig tak!

Jeg måtte lige dele det med jer! Jeg håber at kunne vende tilbage med en positiv opdatering i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

betiinsen

skal selv til NF scanning om halvanden uge og er også nervøs, men man må håbe på det bedste.. krydser ihvertfald fingre for dig

Anmeld

3. november 2010

Mamalou

Tak for det, det var sødt af dig!

Det gik rigtig fint i dag. Et stk's bebs i maven og meget lav risiko for mongolisme. Så der var ingen grund til bekymring, så jeg må slå lidt koldt vand i blodet... Alle de bekymringer.

Jeg krydser fingere for en fin scanning for jer også!

God onsdag

Anmeld

3. november 2010

NessaXenia

er også rigtig bange eller nervøs nok nærmere.. jeg skal til nf på fredag

Anmeld

3. november 2010

Mamalou

Jeg krydser fingere for en fin scanning for sig også.

Det var en rigtig fantastisk oplevelse og da jeg havde set hjerte banken og en fin baby, nød jeg det i fulde drag. Det kan du glæde dig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.