Mon det lykkes denne gang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Anonym trådstarter

Nu må vi se om denne lykkes gang

I lørdags var manden og jeg sammen.

Så er der desværre gået  3 dage uden noget hygge... Til morgen tog jeg så en æl test (som jeg også har gjort de andre dage), og den viste en svag streg. Og i følge vedlagt manual er det ikke et positivt resultat. Så jeg tænkte jeg lige ville teste igen her til aften. Og vupti så var den bravende positiv. To meget tydelige streger

Nu går der desværre snart 20 timer før jeg kan hoppe på manden Så jeg håber der er en chance endnu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Sujan

Jeg krydser fingre for dig...

håber selv at denne gang er lykkens gang.. har prøvet i 18 mdr. nu... puha det er lang tid.. Men der er simpelthen sket så meget den sidste tid at jeg først opdagede lige nu at jeg har testdag i morgen.... Ingen tegn på mens? min cyklus ligger normalt på 28-31 dage... dag 29 i morgen... plejer altid at kunne mærke når mens er på vej men ikke denne gang... så er spændt på hvad testen viser i morgen....

krydser fingre for os begge

Anmeld

3. november 2010

Anonym trådstarter

Det lyder spændende

Kryders finger for dig! Det kunne godt lyde som om det er lykkes.

Jeg tvivler på det lykkes her. Ville selv gerne ha haft vi kunne ha været sammen hver anden dag. Og nu kan vi først om mange timer. Og man står her med en positiv æl test og kan ikke gøre så meget end at vente... ØV!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.