Må lige prale :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. november 2010

CarinaSB

Jeg startede på HGV i August .. og jeg har aldrig været særlig god boglig .. men jeg har kæmpet min røv i laser for at klare det .. så fik vi en opgave i salg & service .. så mig og kæresten (vi går i klasse sammen) lavede en skobutik .. og fredagen inden efterårs ferien skulle vi aflevere den .. og idag fik vi den til bage .. og vi fik et stort 12 tal  skide stolt er jeg ..

Så fik vi vores standpunkt karkter i dansk .. og jeg ligger på et 7 tal (efter den nye skala et 9 tal )

så jeg er hvis god tilfreds

Knus en meget stolt Carina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Carina1977

CarinaSB skriver:

Jeg startede på HGV i August .. og jeg har aldrig været særlig god boglig .. men jeg har kæmpet min røv i laser for at klare det .. så fik vi en opgave i salg & service .. så mig og kæresten (vi går i klasse sammen) lavede en skobutik .. og fredagen inden efterårs ferien skulle vi aflevere den .. og idag fik vi den til bage .. og vi fik et stort 12 tal  skide stolt er jeg ..

Så fik vi vores standpunkt karkter i dansk .. og jeg ligger på et 7 tal (efter den nye skala et 9 tal )

så jeg er hvis god tilfreds

Knus en meget stolt Carina 

Ej hvor flot....kæmpe tillykke herfra  det viser så bare at det kan betale sig at lægge et stort arbejde i det. du skal nok klare det, er jeg ret overbevist om. På mig lyder det i hvert fald som om, at du vil det her rigtig meget. Så pøj pøj med det og skide godt gået

Anmeld

2. november 2010

CarinaSB

Carina1977 skriver:

Ej hvor flot....kæmpe tillykke herfra  det viser så bare at det kan betale sig at lægge et stort arbejde i det. du skal nok klare det, er jeg ret overbevist om. På mig lyder det i hvert fald som om, at du vil det her rigtig meget. Så pøj pøj med det og skide godt gået

Mange tak Ja jeg gør alt hva jeg kan for at være med .. Og det har vist sig indtil vidre at gå super godt .. så det er en kæmpe motivation til bare at hænge i selv om at det kan være hårdt når man har en søn på knap 1½ år .. men det lykkedes ..

Anmeld

2. november 2010

twinboys

Hurraaaa stort tillykke.... kæmp min pige,----

Anmeld

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

SEJT, smukke!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.