Send mig en Ole Lukøje og en ny tålmodighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

for jeg trænger noget så grusomt til søvn!!! Tænder og vintertid og så lige i min aleneuge - jeg måtte sætte mig ned og tude i dag fordi jeg bare ikke orkede at aktivere ham så konstant som han kræver det, min lille Bassimut. Jeg er dødog træt, han brokker sig og jo mere han brokker sig, jo trættere bliver jeg og jo mindre energi og tålmodighed har jeg til at aflede og aktivere og holde ham vågen en time ekstra så han ikke vågner kl 4 Og han er jo ikke ligefrem en pushover - han skal nok sige fra når mor er for kedelig

Min mor kommer igen i morgen og tager ham et par timer om formiddagen, heldigivis.

Så jer med overskud på søvnkontoen - hit med det!!!!

Og ønsk mig så en rolig nat

Knus

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Diana...

Åhh det er bare SÅ mega hård øv øv. Jeg ville ønske jeg kunne hjælpe dig men det tillader min krop vist ikke. Håber du snart får lidt mere ro på og dejligt du har din mor som kan hjælpe dig. 

Anmeld

2. november 2010

Malene84

Rosa skriver:

for jeg trænger noget så grusomt til søvn!!! Tænder og vintertid og så lige i min aleneuge - jeg måtte sætte mig ned og tude i dag fordi jeg bare ikke orkede at aktivere ham så konstant som han kræver det, min lille Bassimut. Jeg er dødog træt, han brokker sig og jo mere han brokker sig, jo trættere bliver jeg og jo mindre energi og tålmodighed har jeg til at aflede og aktivere og holde ham vågen en time ekstra så han ikke vågner kl 4 Og han er jo ikke ligefrem en pushover - han skal nok sige fra når mor er for kedelig

Min mor kommer igen i morgen og tager ham et par timer om formiddagen, heldigivis.

Så jer med overskud på søvnkontoen - hit med det!!!!

Og ønsk mig så en rolig nat

Knus

Rosa

Sender hermed Ole videre... jeg har nydt ham i laaaaang tid nu, så du må gerne låne. Hvad har man ellers venner til

Anmeld

2. november 2010

SHERO

Eeeej puh hvor jeg kender det, Elias er inde i præsis samme rytme for tiden, tænder og vintertid, og så nægter han at sove om eftermiddagen og vågnet mellem 2-4 om natten/morgen... Gaaab.. Havde nær slået pigerne i min mødregruppe da de pev over deres børn var begyndt at vågne klokken 7 for det var bare alt for tidligt.. Tror aldrig Elias har sovet så længe...

Håber da du får en rolig nat, for det dælme svært at klare dagen uden søvn...

jeg glææææder mig til weekenden hvor elias skal passes for første gang, så jeg kan sove lææænge  :-D

Anmeld

2. november 2010

FruEllingsen

Du må også gerne låne vores olelukløje. overskudet er der ikke så meget af da vi alle lige har været syge, men den smule der er må du gerne få. Det lyder til at du har mere brug for det end mig lige nu.

Godt din mor kan komme og aflaste lidt i morgen.

Anmeld

2. november 2010

Faith

Åh det er da bare så MEGA hårdt når man mangler søvn. Jeg kommer sommetider derud hvor jeg ville SLÅ IHJEL for en time på øjet! Og så er der nogen der siger at søvn er overvurderet...... SHUT IT!!!

Anmeld

2. november 2010

CarinaSB

Jeg sender gerne en smugle over til dig .. men beholder en smugle selv .. Noah har i 2½ uge nu holdt nat partys .. Så han vågner gerne mellem kl 2 og 3 og skriger .. det gør han indtil at vække uret ringer .. Så gerne mellem 3 og 4 timer .. så er man bare smadret når man møder i skole kl 7.55 og først har fri 15.15

Anmeld

3. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hey tøser - jeg tror sgu det virkede - lillemusen sov til kl 4.45 og sov derefter videre (!!!) til kl 7 og nu er Momse så på inde i stuen - YES!!! Så tak for lån - jeg håber ikke at I får en alt for hård dag, nu hvor jeg har lånt jeres søvn

Anmeld

3. november 2010

dorthemus

Velkommen til min verden..dog minus tænder

Anmeld

3. november 2010

Faith

Rosa skriver:

Hey tøser - jeg tror sgu det virkede - lillemusen sov til kl 4.45 og sov derefter videre (!!!) til kl 7 og nu er Momse så på inde i stuen - YES!!! Så tak for lån - jeg håber ikke at I får en alt for hård dag, nu hvor jeg har lånt jeres søvn

Tror altså du har tyvstjålet min søvn i nat. Mikkel har i hvert fald været en bandit. Da jeg havde fodret ham kl 2 ville han ikke sove igen. Lå bare og smilede til mig og pludrede. Dumme unge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.