JGaveønsker til en på 1½ år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Mussen2

Har i ideer til hvam man kan ønske sig eller hvad er jeres barns bedste legetøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Christopher&Andreas

Mussen2 skriver:

Har i ideer til hvam man kan ønske sig eller hvad er jeres barns bedste legetøj

godt indlæg tak så jeg fri for at lave det men her er det Vtech peter plys læretelefon fås i BR + hans løve bamse han er ca. 1.5år

Anmeld

3. november 2010

Moar'en

Viktor er 20½ mdr. Her er ynglingstingene lige nu, dublo, brio togbane, alle slags biler og så alt hvad han kan finde i køkkenskabene, han kan godt li' at dækkebord

Anmeld

3. november 2010

Lady Marion <3

Helt klart et lege køkken med alt tilbehør

Anmeld

3. november 2010

Mussen2

Jeg overvejer hoppedyr (de er et hit i DP) men gad vide hvor længe de gider bruge dem? Et eller andet musik legetøj..

Anmeld

3. november 2010

Mathilde

Celina er 15 mdr nu og hun ønsker sig bl.a. lege-støvsuger, lille kost, plæneklipper, memozz brikker...

Hendes bedste legetøj nu er nok hendes vogn/bil som hun kan køre på eller gå bag ved og så kan den spille musik og lyse. Den er hun rigtig glad for Hun er generelt glad for ting hun kan køre med.

Anmeld

3. november 2010

vani10

Mathilde skriver:

Celina er 15 mdr nu og hun ønsker sig bl.a. lege-støvsuger, lille kost, plæneklipper, memozz brikker...

Hendes bedste legetøj nu er nok hendes vogn/bil som hun kan køre på eller gå bag ved og så kan den spille musik og lyse. Den er hun rigtig glad for Hun er generelt glad for ting hun kan køre med.

jeg skal også købe en bil til min datter men ved ikke hvilken jeg ved ikke du kan sæt en billede op her?? Hvad for en bil er det hun har ?? med musik og lys??

tak

hilsen vanessa

Anmeld

3. november 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Helt klart et lege køkken med alt tilbehør

Hov - jeg har jo et komfur i kælderen til dig. Vi må da snart ses...

Anmeld

4. november 2010

Mathilde

Vanessa10 skriver:

jeg skal også købe en bil til min datter men ved ikke hvilken jeg ved ikke du kan sæt en billede op her?? Hvad for en bil er det hun har ?? med musik og lys??

tak

hilsen vanessa

Jeg har desværre ikke et billede af den og har nu ledt efter den på nettet, men uden held Jeg kan ikke huske om den er købt i BR eller legekæden, men spør´lige min kæreste, da det var ham der købte den.... det er ca. 14 dage siden..

Den er lilla og pink med feer på og så står der Fairy Friends på den.

Anmeld

4. november 2010

MoarTil4

jeg overvejer et lille legekøkken med redskaber og legemad - vi var på besøg et sted, hvor man havde sådan et , og min lille datter på 14 måneder gik helt i selvsving med små pander, peberfrugter og diverse madlavningsredskaber.

det var tydeligt at se, at hun godt vidste hvad det drejede sig om.

Så det kunne godt blive til et legekøkken under juletræet.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.