Avv det gør ondt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Mullefisen2011

Vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde overskriften..

Men har sådan en stikken i højre og venstre side af underlivet (må være ved æggestokkene) og det niver og stikker og bobler af en art.. Jeg skal have min mens når som helst men plejer jo bare at have mens smerter op til.. dette føles mere som smerter ved ÆL...

Er der andre der oplever stikken/jag og ømhed i underlivet gennem deres cyklus??? Eller kan der være noget galt

Har har aldrig tænkt over det før nu her hvor vi skal i behandling, og nu er jeg jo bange for at der er noget galt i mit system..

Nogen der har prøvet noget lignende, eller nogen der kan berolige mig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hos mig kommer og går smerterne som det passer dem. Det har ligesom sit eget liv "dernede".

Tror ikke du har noget at frygte

Anmeld

2. november 2010

Mullefisen2011

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hos mig kommer og går smerterne som det passer dem. Det har ligesom sit eget liv "dernede".

Tror ikke du har noget at frygte

Åhr du er så sød til at svare..

Så du har også smerter der gennem hele cyklussen eller hvordan ??? 

Anmeld

2. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mullepigen86 skriver:

Åhr du er så sød til at svare..

Så du har også smerter der gennem hele cyklussen eller hvordan ??? 

Det kommer og går sådan lidt op og ned. Især omkring æl i nogle dage og så i ugen op til mens... min krop er åbenbart meget smertefølsom.

Når man har stærke mens smerter osv. så er det et tegn på følsomme nerver. Tænker det nok bare er det. Men hvis du begynder at have kontaktblødninger og den slags, så er det til lægen.

Anmeld

2. november 2010

Mullefisen2011

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det kommer og går sådan lidt op og ned. Især omkring æl i nogle dage og så i ugen op til mens... min krop er åbenbart meget smertefølsom.

Når man har stærke mens smerter osv. så er det et tegn på følsomme nerver. Tænker det nok bare er det. Men hvis du begynder at have kontaktblødninger og den slags, så er det til lægen.

Så er jeg snart mere rolig..  Lyder som om du har det ens med mig.. Har også ondt sådan on and off igennem måneden..
Men bløder ikke eller noget, heldigvis..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.