Bio?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.262 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Anonym trådstarter

Hej Q..

Til jer som har haft en Bio - hvordan var det? Hvordan startede det, og hvordan følelse det? Har aldrig haft så mange smerter før. Jeg var til koncert med en veninde, og blev nød til at ligge mig midt i folkemængden fordi jeg havde så ondt,  i flere dage efter. Bløder normalt ikke meget, men det var lidt ekstra blod den gang.

Kan da ha været en bio? Eller ja, måske bare en ekstra slem mens omgang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Sisley

Nu spør jeg måske dumt - men hvad er en bio???

Anmeld

2. november 2010

CamillaValby

Anonym skriver:

Hej Q..

Til jer som har haft en Bio - hvordan var det? Hvordan startede det, og hvordan følelse det? Har aldrig haft så mange smerter før. Jeg var til koncert med en veninde, og blev nød til at ligge mig midt i folkemængden fordi jeg havde så ondt,  i flere dage efter. Bløder normalt ikke meget, men det var lidt ekstra blod den gang.

Kan da ha været en bio? Eller ja, måske bare en ekstra slem mens omgang...

Har du taget en test som har været positiv?

Har haft en bio. og jeg havde pænt ondt, og jeg blødte faktisk en del mere end hvad jeg plejer.

Anmeld

2. november 2010

CamillaValby

Sisley skriver:

Nu spør jeg måske dumt - men hvad er en bio???

En biokemisk graviditet

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Har du taget en test som har været positiv?

Har haft en bio. og jeg havde pænt ondt, og jeg blødte faktisk en del mere end hvad jeg plejer.

Nej jeg havde ikke taget en test, desværre. Har bare undret mig, og tænkt så meget på det. Men der er jo ikke rigtig noget at gøre ved det nu! Så længe efter  Kunne bare ha været rart at fået bekræftet.

Pyha, det må ikke ha været rart!  - blødte ikke MEGET merer, men syns der var mere blod en normalt.

Anmeld

2. november 2010

CamillaValby

Anonym skriver:

Nej jeg havde ikke taget en test, desværre. Har bare undret mig, og tænkt så meget på det. Men der er jo ikke rigtig noget at gøre ved det nu! Så længe efter  Kunne bare ha været rart at fået bekræftet.

Pyha, det må ikke ha været rart!  - blødte ikke MEGET merer, men syns der var mere blod en normalt.

Altså jeg vil sige at jeg ikke altid har kunne tage en positiv test, men fik det bekræftet via en blodprøve.

Men jeg er ikke i tvivl når jeg har en bio.

Anmeld

2. november 2010

Blyb

Jeg tænker umiddelbart graviditeten, kan have sat sig uden for livmoderen med så stærke smerter. Men jeg skal ikke gøre mig klog på det.

Hvis jeg var dig ville jeg da ringe til lægen..altså hvis du tester positivt. Det kan man sagtens på en graviditet uden for livmoderen.

Held og lykke til dig!

Anmeld

2. november 2010

Blyb

Blyb skriver:

Jeg tænker umiddelbart graviditeten, kan have sat sig uden for livmoderen med så stærke smerter. Men jeg skal ikke gøre mig klog på det.

Hvis jeg var dig ville jeg da ringe til lægen..altså hvis du tester positivt. Det kan man sagtens på en graviditet uden for livmoderen.

Held og lykke til dig!

Ej beklager altså! Fik vist ikke læst dit indlæg ordentligt. Du skriver jo du har blødt din mens, så se bort fra det vrøvl jeg har skrevet til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.