Livas julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. november 2010

TbCp

Idag har jeg været ude at købe noget af Livas julegave.

På gul og gratis faldt jeg over et dukkehus, jeg kan huske modellen fra da jeg selv var barn... har kigget på flere og de har stået til både 500 og 800kr... det synes jeg var lidt vildt. Så fandt jeg det her til 100kr!!! og det var i Odense.
Så det har jeg hentet her til aften.

Vi skal så igang med at gøre det i stand og så skal jeg finde ud af hvor jeg køber møbler og dukker til det.

Tror det bliver et kæmpe hit!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

JustAnotherName

På gul og gratis faldt jeg over et dukkehus, jeg kan huske modellen fra da jeg selv var barn... har kigget på flere og de har stået til både 500 og 800kr... det synes jeg var lidt vildt. Så fandt jeg det her til 100kr!!! og det var i Odense.

Vi skal så igang med at gøre det i stand og så skal jeg finde ud af hvor jeg køber møbler og dukker til det.

Aaajjjj, hvor er Liva HELDIG!

Jeg havde lidt overvejet samme idé til Bianca. Men er gået fra det igen.
Det bliver muligvis gaven til hendes 4-års fødselsdag i stedet for.

Jeg har set flere gange, at NETTO sælger dukkehus-møbler og dukker.
Men det er kun sådanne "sær-tilbud", som de lige har engang imellem.

Anmeld

2. november 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Aaajjjj, hvor er Liva HELDIG!

Jeg havde lidt overvejet samme idé til Bianca. Men er gået fra det igen.
Det bliver muligvis gaven til hendes 4-års fødselsdag i stedet for.

Jeg har set flere gange, at NETTO sælger dukkehus-møbler og dukker.
Men det er kun sådanne "sær-tilbud", som de lige har engang imellem.

Jeg snakkede faktisk lige med min mor som sagde at de havde dem i netto i sidste uge... så tror lige jeg skal lidt rundt imorgen og kigge om jeg skulle være heldig at der er noget tilbage.

Liva har sådan et Fifi vandkandehus og hun elsker at lege med alle de små dimser, så er sikker på det her bliver et HIT!

Anmeld

2. november 2010

ChatH

TbCp skriver:

uhhh hvor fint jeg har sådan et på loftet samt et mega playmobil dukkehus også så tænker bestemt også det sakl ned her enten til jul eller fødselsdag

Anmeld

2. november 2010

ooo

Arj Tina, totalt flashback til min barndom, hvor jeg havde præcis det samme dukkehus.

Elskede det bare, men måtte ikke lege med det så tit, for min storesøster kunne ikke have at jeg rodede det til. Hun havde/har lidt OCD

Anmeld

2. november 2010

Vingummien

Hold da op, det bliver hun da super glad for

Vil også have et dukkehus

Anmeld

2. november 2010

Laulund87

Gud jeg fik lige kuldegysninger. Det er nøjagtig magen til det jeg havde som barn

Anmeld

2. november 2010

Milka

nej hvor fedt!!!

Anmeld

2. november 2010

Bondepigen

Dejligt dukkehus, husker dem tydeligt!

Jeg håber lidt på at min niece på 24 stadig har den jeg lavede i stand til hende, da hun var lille. Den har min far nemlig lavet, og nøj hvor ville jeg gerne købe den tilbage til Emma, når hun bliver lidt større.... Ellers er jeg osse ude i den model der...

I vores fakta, kan man næsten altid købe møbler og lamper med lys i... måske du skulle kigge forbi jeres lokale fakta... medmindre det bare er tilfældigt at vores har det... Meen det er godt nok nogle fine og skrøbelige nogen for små børn, så måske skulle du søge på nettet efter nogle mere solide... HAR jo set hvordan Liva leger med dukker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.