ÅH! jeg føler med dig! Har det præcis lige sådan! (men hvor er MIN æblekage??)
Jeg frygter ikke disse smerter, og har ikke været ved læge, men derimod massør. Kun en gang indtil videre, men skal igen imorgen. Det der gør det slemt for mig, er at sidde - uanset stilling - og ligge på ryggen. Så bliver ischiasnerven/nerverne nemlig klemt. Dermed har jeg det også rarest ved at ligge på siden, kun med pude til hovedet, eller stå og gå.
Det gør, at jeg ikke bekymrer mig vildt for BL for jeg har nemlig læst, at ved BL er hvile rart, og det gør ondt at gå på trapper, eller generelt gå.
Jeg kan mærke en tydelig forskel på, om jeg har siddet eller stået mest, og har det altså værst når jeg har siddet. Derfor er jeg meget opmærksom på ikke at gøre det for meget. Svært og skidetrivielt i længden, men det hjælper...
Hvis du har en ispose kan du evt prøve at lægge den på - eller frosne ærter og lign. En varmedunk kan også nogle gange lindre hos mig. Jeg tror ikke panodiler hjælper mig, men nogle gange har det en psykisk effekt på mig, at jeg har fået smertestillende at sove på.
Igår da jeg var til scanning skulle jeg ligge på ryggen i 3 kvarter: havde derfor sørget for at gå og stå det meste af dagen igår, og var slet ikke nået at blive øm i hverken balle, hofte, bækken eller lyske. Men så snart jeg ramte briksen tænkte jeg bare AV og ØV.. kan vi mon vente til en anden dag. Har nærmest ikke sovet i nat for smerter, men er dog i bedring nu her.
Min massør gav mig akupunktur for det i sidste uge, da selve ischiasnerven var klemt, næsten helt ned i hælen. Ved ikke om det hjalp, men det skadede jo næppe 
Hvad skal du med alt det her? hvis du kan gå og stå uden at det forværrer smerterne, så få henvisning til fys. eller find dig en massør. Hvis du ikke kan bevæge dig uden smerterne forværres, så kontakt læge eller JM og få en vurdering af, om du har begyndende BL så du kan tage dig nogle forholdsregler!
Håber det snart bliver bedre!