Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Nu er jeg gået 5 dage ovre terminen, og skal til JM i morgen, så mit spørgsmål er, skal vi det samme som alle de andre besøg eller skal der ske noget nyt, når jeg nu er over tid?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hun vil nok gøre det samme som hun plejer... Og så evt bestille tid til igangsættelse...
MoarJ skriver: Hun vil nok gøre det samme som hun plejer... Og så evt bestille tid til igangsættelse...
Okay tak
Sender en masse vee støv så du ikke når det.. men ligger og føder
4kløver skriver: Sender en masse vee støv så du ikke når det.. men ligger og føder
Jamen det lyder simpelthen perfekt Har brug for alt det ve-støv der kan skaffes heheh.. tak
Der sker det der plejer.. Jeg er gået henholdsvis 14 og 17 dage over tid.. Alt har været lukket forneden, så der har ikke kunnet blevet løsnet hinder eller prikket hul på vand eller lignende..
De gange jeg har været over tid har jeg været til jdm 1 gang i ugen og fået en tid til scanning på henholdsvis 12. dagen (pga weekend) og 14.dagen... Første gang blev jeg sat i gang på 12. dagen pga manglende fostervand ellers ville de have ventet til 15.dagen og 2. gang blev jeg sat i gang på 15. dagen pga manglende fostervand, men på 14.dagen havde de ikke tid til en igangsættelse...
Det er det samme, og så får du en ny tid til jordemoderen om en uges tid, hvis du endnu ikke har født der.
Man begynder først at tale om igangsættelse, når du er gået 14 dage over tid.
Jeg fødte selv først, da jeg var 42+1
Baagøe skriver: Det er det samme, og så får du en ny tid til jordemoderen om en uges tid, hvis du endnu ikke har født der. Man begynder først at tale om igangsættelse, når du er gået 14 dage over tid. Jeg fødte selv først, da jeg var 42+1
okay jeg er ved at være panisk, med alle de tanker om at moderkagen forringes efter terminen, jeg ved det ik er sundt at blive sat igang, men alligevel ville jeg ønske at jeg blev det så de tanker kunne forsvinde
Du kan evt spørge om hun vil løsne dine hinder hvis altså du er moden nok til det.. Jeg fik det gjort en uge før terminsdatoen da jeg var åbnet 1½cm..
Omerovic skriver: okay jeg er ved at være panisk, med alle de tanker om at moderkagen forringes efter terminen, jeg ved det ik er sundt at blive sat igang, men alligevel ville jeg ønske at jeg blev det så de tanker kunne forsvinde
Laura kom som sagt først ud 15 dage efter termin og moderkagen så fin ud, sagde de Don't worry.
Jeg frasagde mig igangsættelse på 14. dagen og fik i stedet en hindeløsning - 15 timer senere var Laura født. Der gik under 6 timer fra vandet gik og veerne startede til Laura blev født
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128