Hej i skønne piger!!
Jeg havde skrevet herinde tidligere at det måske kunne være tegn på at det var slimproppen der var gået og tegnblødning og det skete i går. Jeg blødte lidt igen i morges, men sammen med noget meget tykt slim..
Så JM'erne tror at det er tegnblødning. Jeg var til min sædvanlige JM besøg ida, men inden da ringede jeg ind på FG da jeg overhovedet ikke havde sovet i nat max 1 time. Mine veer begyndte at gør nuller naller sådan rigtig meget ved 23 tiden i aftes, og det fortsat bare helt til i morges ved 8 tiden og så gik der rimelig lang tid imellem. Så JM fra føde gangen mente at det var og er tegnblødning, men hun synes jeg skulle blive hjemme til det tager til. Og sagde så til mig jeg kunne få min egen J til at mærke mig dernede, og det gjorde hun så.. Hun mente at jeg havde åbnet mig en finger og at jeg var meget blød dernede og barnet har sat sig helt fast, så der er gang i noget. Hun sagde også at det var muligt at jeg er i gang med den første fase, men kunne ikke fortælle mig hvor lang tid der vil gå. Skal så bare lige siges at det gør MEGA ondt når veerne og plukveerne er der og det var ca 50 sek. og det er ikke ligesom de andre plukveer jeg har haft, det er.. lad mig sige.. 10 gange værre..
Men JM mente at der sker noget dernede og det nok skal ske indenfor få dage, men synes bare at smerten er ekstremt og vente tiden er bare alt for langt!
Så vil lige høre jer som har lidt erfaringer, hvad i har oplevet efter jeres slimprop eller efter i har haft tegnblødning. Hvor lang tid der gik før der skete noget og til veerne kommer regelmæssigt, for lige nu er de jo ikke regelmæssigt ikke nok til at det er veer der er i gang! Vil virkelig gerne have hende ud for det her det gør så ondt! Og jeg har også været meget på toilettet i morges troede at jeg havde diarre, det føltes sådan...
Så kunne godt bruge noget vestøv.. please..

Anmeld