Baby.dk møde kbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Frøken Sørensen

Lucas og jeg er også friske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

TineA

Ej hvor fedt at så mange er på! Lad os håbe på, at det så faktisk kan blive til noget !
Jeg kender ikke super meget til steder hvor vi alle kan være med baby/børn, men måske en af os har en stor stue eller noget i den stil ... Hm.. Det er måske nemlig ikke super hyggeligt at være ude i minusgrader med en baby som ikke lige kan lege i sne ..
Men mon ikke at vi kan finde et sted somewhere?
Og selvfølgelig er man velkommen uden baby også!

Anmeld

2. november 2010

TineA

Hvad med dato - skal det være i midten af december eller noget i den dur?

Anmeld

2. november 2010

>>Carina<<

Vi er også friske. Bor dog ik i Kbh men er det ik lige meget?
Hvis det er en dato jeg har fri kommer vi

Anmeld

2. november 2010

Frøken Sørensen

Tine2104 skriver:

Ej hvor fedt at så mange er på! Lad os håbe på, at det så faktisk kan blive til noget !
Jeg kender ikke super meget til steder hvor vi alle kan være med baby/børn, men måske en af os har en stor stue eller noget i den stil ... Hm.. Det er måske nemlig ikke super hyggeligt at være ude i minusgrader med en baby som ikke lige kan lege i sne ..
Men mon ikke at vi kan finde et sted somewhere?
Og selvfølgelig er man velkommen uden baby også!

Jeg synes det lyder fornuftigt med at gøre det hos en... Alt efter hvor mange vi bliver selvfølgelig... For hvis det er planen at der skal bages o.l, så bliver det jo nok lidt svært at finde et sted i kbh hvor det er muligt....

Anmeld

2. november 2010

Shibby

Stemmer for julehygge i dec!

Vi har ikk vildt meget plads..77 kvadratmeter..Men hvis ingen har noget imod at være mast så kan vi sagtens være her..he ^^

Anmeld

2. november 2010

TineA

Gitte85 skriver:

Jeg synes det lyder fornuftigt med at gøre det hos en... Alt efter hvor mange vi bliver selvfølgelig... For hvis det er planen at der skal bages o.l, så bliver det jo nok lidt svært at finde et sted i kbh hvor det er muligt....

Nemlig ... Altså min lejlighed er 86m2, ikke det vilde, så måske det vil knibe lidt at være her ...

Men kan vi ikke lave en liste og skrive os på for at have overblik om hvor mange vi er.

Tine William - ialt : 2 (ændres når I skriver Jer på)

Anmeld

2. november 2010

TineA

Shibby skriver:

Stemmer for julehygge i dec!

Vi har ikk vildt meget plads..77 kvadratmeter..Men hvis ingen har noget imod at være mast så kan vi sagtens være her..he ^^

Ja, det stemmer jeg også for..
En hverdag i uge 50 måske ?

Anmeld

2. november 2010

elluL

Tine2104 skriver:

Nemlig ... Altså min lejlighed er 86m2, ikke det vilde, så måske det vil knibe lidt at være her ...

Men kan vi ikke lave en liste og skrive os på for at have overblik om hvor mange vi er.

Tine William - ialt : 2 (ændres når I skriver Jer på)

Liste til jule tam-tam:

Tine & William (Tine2104)
Louise & Milan (Lulle.)

Anmeld

2. november 2010

Frøken Sørensen

Lulle. skriver:

Liste til jule tam-tam:

Louise & Milan (Lulle.)

Liste til jule tam-tam:

Louise & Milan (Lulle.)

Gitte & Lucas (Gitte85)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.