Theodors sidste dag i børnehaven :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. august 2008

Doktor Doolittle

var i fredags og gik super godt :))
Vi storhyggede og havde William med :) De 2 knægte er bare så glade for hinanden og sad helt tæt og spiste deres frokost sammen (L)

Bagefter bagte vi snobrød og pølser i bålhuset mens regnen silede ned udenfor, super hyggeligt 8D
Theodor sprang igennem et stort stykke papir hvorpå der var tegnet en tegning af ham selv i tro størrelse, en tradition de har i hans børnehave der i øvrigt er en udflytterbørnehave :D De andre børn holdt derefter taler hvor de ønskede for Theodor at han får et godt fritidshjem, nogle gode kammerater og at han bliver glad for at gå i skole. Ikke et øje var tørt (L)

Og.. midt i det hele stod Theodor og storsmilede, så man rigtig kunne se, at han aftenene i forvejen havde tabt sin første tand, skønne knægt (L)

(H) fra en mor der er smeltet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2008

Honningblomst

Dejligt at I havde en god dag...:)
Min mellemste skulle også starte skole i morgen hvis ikke det var for hans onde mor der lader ham vente et år..;)
Håber teodor får en god start på de næste 10-15 år på skolebænken...:)
Knus Eva...med søn som starter i 5.A i morgen...

Anmeld

10. august 2008

Doktor Doolittle

Eva skriver:

Min mellemste skulle også starte skole i morgen hvis ikke det var for hans onde mor der lader ham vente et år..;)

Hvor gammel er din mellemste?
(H) Tina

Anmeld

10. august 2008

Honningblomst

Doktor Doolittle skriver:

Eva skriver:

Hvor gammel er din mellemste?
(H) Tina

Bertram bliver 6 år d.15 nov..:)
Knus..

Anmeld

10. august 2008

Doktor Doolittle

Theodor blev 6 den 23. marts og starter 0. klasse nu. Der er ikke SÅÅÅÅÅ stor aldersforskel på dét tidspunkt vores 2 drenge kommer til at starte i skole :) Jeg er af den holdning, at børn starter når de er klar. Mange af Theodors venner startede for 1 år siden, dengang var Theodor slet ikke klar. Nærmest hele familien har været efter os, men det rager os baglæns :P for vi er dem, der bedst kender vores søn.
(H) fra Tina der synes du er en fantastisk mor (L)

Anmeld

14. august 2008

Pia.

Hej søde doktor T ;)

Hvordan gik den første skoledag så ? var han stolt og glad... Det er bare en stor stor dag for dem....

Mille havde jo også første skole dag i tirsdag, og nøj hun elsker det...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.