Hjælp til at finde flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. november 2010

CA

Jeg har ledt med lys og lygte efter en dragt til en nyfødt. Jeg kender endnu ikke kønnet, så derfor skal den helst være neutral -men ikke hvid. Jeg er måske lidt krævende, men de eneste jeg kan finde i neutrale farver har ører og hale. Jeg vil virkelig gerne finde en uden. Nogen der har forslag til hvor jeg finder den?

Vil blive rigtig glad for nogle tips

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

ekzunz

Her synes jeg der er nogle fine nogle - og så er de på tilbud

http://www.all4u.dk/group.asp?group=62

Anmeld

2. november 2010

Leneur

Carina87 skriver:

Jeg har ledt med lys og lygte efter en dragt til en nyfødt. Jeg kender endnu ikke kønnet, så derfor skal den helst være neutral -men ikke hvid. Jeg er måske lidt krævende, men de eneste jeg kan finde i neutrale farver har ører og hale. Jeg vil virkelig gerne finde en uden. Nogen der har forslag til hvor jeg finder den?

Vil blive rigtig glad for nogle tips

Hvis det godt må være brugt så kig inde på trendsales. Jeg har fået 2 dragter for ikke engang 200 kr godt nok i størrelse 80 men man kan ikke se de har været brugt, så det ku' jo være du også var heldig

Anmeld

2. november 2010

Skouboe

Vær opmærksom på at Petit Bateau er små i størrelserne.

Anmeld

5. november 2010

CA

Leneur skriver:

Hvis det godt må være brugt så kig inde på trendsales. Jeg har fået 2 dragter for ikke engang 200 kr godt nok i størrelse 80 men man kan ikke se de har været brugt, så det ku' jo være du også var heldig

Tak for tippet. Har lige købt en lækker en derigennem. Glæder mig til den lander i min postkasse Eeeelsker når man kan finde tingene brugt!

Anmeld

8. november 2010

Leneur

Carina87 skriver:

Tak for tippet. Har lige købt en lækker en derigennem. Glæder mig til den lander i min postkasse Eeeelsker når man kan finde tingene brugt!

Det var da så lidt og dejligt at du fandt noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.