Kan dårlig sædkvalitet medføre SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

973 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Anonym trådstarter

Hej tøser, jeg skriver stadig anonymt, da i ikke må vide endnu, at vi prøver igen

Min kæreste og hans eks-kæreste prøvede for nogle år siden at få børn. Hun blev gravid to gange, men mistede begge gange i omkring 3 måned. Jeg blev så gravid i sidste måned hvor det også endte i en spontan abort - og så kommer mit (måske dumme) spørgsmål: Kan det have noget at gøre med min kærestes sæd?

Krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Anonym trådstarter

haaalloooo?

Anmeld

2. november 2010

Low

Ikke fordi jeg har brug for at vide det men jeg er nysgerrig så jeg kunne også tænke mig at vide det 

Anmeld

2. november 2010

Snefnug1984

Nej!

Anmeld

2. november 2010

LinLin

Det tror jeg bestemt ikke!

Anmeld

2. november 2010

Jarnsaxa

Det tror jeg ikke, for så ville I slet ikke være blevet gravide. Og han har jo trods alt gjort nogen gravide mindst 3 gange..

Anmeld

2. november 2010

pussekat

Anonym skriver:

Hej tøser, jeg skriver stadig anonymt, da i ikke må vide endnu, at vi prøver igen

Min kæreste og hans eks-kæreste prøvede for nogle år siden at få børn. Hun blev gravid to gange, men mistede begge gange i omkring 3 måned. Jeg blev så gravid i sidste måned hvor det også endte i en spontan abort - og så kommer mit (måske dumme) spørgsmål: Kan det have noget at gøre med min kærestes sæd?

Krammer

nej det kan det ikke her også høre om det på sygehus da jeg her 2 sa i år og sygehus sige nej til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.