årh ja så er det jo snart jul :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Anonym trådstarter

Vælger at være ano. da manden også er herinde  

hvad køber i til jeres elskede ?
både fra jer selv og fra ungerne ? (Har termin i starten af dec.)

Jeg går og leger lidt med tanken om et fedt billede af mig let påklædt, men er virkelig blufærdig, så det er nok noget jeg ikke får gjort når det kommer til stykket. 

han er 21 og har virkelig alt hvad en drengerøv skal bruge  smukker har han også, så det er dælme svært i år.
kom gerne med nogle ideer.. bare ikke de der oplevelses ting, det er ikke ham..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Anonym trådstarter

Slet ingen der er allerede tænker på julegaver ?

Anmeld

2. november 2010

Dorthe1986

Fed ide med billedet, men kender det godt er selv utrolig blufærdig

Jeg ved ikke 100% hvad kæresten skal have endnu, men han får i hvert fald det kogebog fra jamie oliver der hedder "alle kan lære at lave mad" Nu har han ævlet om så længe at han snart vil til at gå i gang med at lave mad... så synes selv det er en lidt skæg gave  Den står til 100 kr i bog og ide lige nu, så han skal have noget mere ved siden af men ved ikke lige hvad endnu.

Han får dog først gave fra den bette til næste jul, da jeg først har termin i april

Anmeld

2. november 2010

Margorie

Han får noget spil tilbehør som han har snakket om længe En kasse dåse colaer- intern joke Ja og det var så det, vi har besluttet at vente med at give de 'rigtige' gaver til engang i januar når vi har 4 års dag Men der kan jeg afsløre at det ihvertfald bliver til et par addidas sko, et par fede bukser, armarni parfume og måske en halskæde hvis jeg kan finde en der er mandig nok

Anmeld

2. november 2010

Svei

Anonym skriver:

Vælger at være ano. da manden også er herinde  

hvad køber i til jeres elskede ?
både fra jer selv og fra ungerne ? (Har termin i starten af dec.)

Jeg går og leger lidt med tanken om et fedt billede af mig let påklædt, men er virkelig blufærdig, så det er nok noget jeg ikke får gjort når det kommer til stykket. 

han er 21 og har virkelig alt hvad en drengerøv skal bruge  smukker har han også, så det er dælme svært i år.
kom gerne med nogle ideer.. bare ikke de der oplevelses ting, det er ikke ham..

En weekendtur til London, giver vi hinanden.... vi mangler ikke noget, men samler på oplevelser..

Anmeld

2. november 2010

oo

jeg regner med han skal have en motherfucker af en morter  det har han snakket temmelig meget om i et stykke tid - så kan han få lov og stå og knuse alt hvad hjertet begærer ned i den!

Anmeld

2. november 2010

otlitrom

Kæresten ønsker sig en ny pung, så jeg regner med at finde en god en af slagsen. Mere bliver det ikke til, for vi skal rejse i julen, og det går pengene til. For os er det vigtigere at vi kan være sammen, end store gaver.

Anmeld

2. november 2010

Miamaja

Min mand er den intellektuelle type, saa det eneste der interesserer ham af gaver, er gerne boger af nogle af hans favorit forfattere.  

Anmeld

3. november 2010

DK

Jeg har allerede købt en gave til Mikkel! Vi var i Magasin i fredags og der faldt han pladsk for en "indiana jones" læderjakke! Men den var ret dyr og han stod og pev lidt, og jeg tilbød så at give halvdelen i julegave! Lidt kedeligt at han ved hvad det er, men han blev SIMPELTHEN så glad! Jeg tror ikke han ellers ville have købt den, da han er ret tynget under "far-ansvaret" pt og gerne vil være økonomisk fornuftig osv hele tiden!

Han har næææsten ville sove med den lige siden, og spankulerede den første dag rundt herhjemme med den på og følte sig tydeligvis RET lækker, he he!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.