Hvad ønsker i jer ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

karina pigen

puuhaaa.. jeg kan slet ik overskue juleønsker..

da jeg er pænt højgravid til jul tror jegbare jeg ønsker mig at min kommende søn kommer ud i god behold..

og penge til nyt tøj efter min graviditet..

skulle jo næsten tro at jeg har alt

men andre ønsker er bare urealistiske som en ny bil nyt hus..bl ablaaa.. heheh 1 mil. jajaj de der vi alle ved man aldrig får..hehe

jeg har slet ik tænkt på det tænker jo kun på ting til den lille.. har dog fødselsdag den 3 marts så går det helt galt så ønsker jeg mig bare ting der. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

TbCp

Zafir skriver:

Den er rigtig fin. Men den duer ikke på skærmen. Ikke med mindre, din opløsning er helt vildt høj.

Hvis du vil holde fast i skriften, så lav den 2-3 gange større og fed. Så er der en chance for at læse det

Det er nok derfor jeg nemt kan se den på min... må lige få kigget på det

Anmeld

2. november 2010

Jarnsaxa

Ønsker mig LEGO storage klodser. De er simpelthen SÅ fine!

Det er opbevaringsbokse formet som legoklodser i forskellige farver, bare i meget stor version. De er super fine, og så kan de forhåbentlig bruges til en fremtidig spirrevip

Anmeld

2. november 2010

Miamaja

Jeg onskede mig disse gaver til jul,  En Challengair professionel hunde haartorer, grooming table og et hundebadekar!, meeen gemalen bestemte jeg skulle have dem nu istedet. Mon det var fordi han ikke kan vente med at faa hundene ud af vores badekar

Booster Bath Plastic Dog Bath Midwest Grooming Table with Arm 48 Inch ChallengAir 2000AD XL Dryer 2 SpdSaa nu skal jeg komme paa en ny julegaveliste men det er jeg sikker paa jeg nok skal finde ud af, senest om en uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.