skuffet :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Trine89

Skal bare lige af med min skuffelse..  

For ca et år siden var jeg ved lægen fordi jeg er rimelig stort modemærke i lysken, som jeg engang har haft fjernet (for mange siden) hos en hudlæge. Det fik desværre et rigtig grimt ar ud ad (de kalder det vidst et koloid ar, eller hvordan det nu staves) 

Efter lang tid hvor jeg ikke rigtig har tænkt over det, var det så begyndt at irritere mig igen og jeg var jo så ved lægen for ca. et år siden. og fik en henvisning til en hudlæge, hvor der så var 5-6 mdr vente tid på, og det måtte jeg så vente. da jeg kommer der op siger hun så at hun ville anbefale mig at få det lavet hos en Plastisk kirurg, og der fik jeg så en henvisning til, hvor der så igen var 4-5 mdr vente tid. I dag var jeg så endelig afsted, med den opfattelse at det også var i dag de ville fjerne det. 

Det var det så ikke de skulle så ENDNU engang KUN kigge på det og fortælle mig alle de ting jeg i forvejen vidste, hvortil damen så siger at hun ville henvise mig til et andet sted (vist nok en privat klink) hvor jeg så skal have det fjernet. og det sted der har så også 3 mdr vente tid. :s

Får jeg det mon nogen side fjernet hmmm 

Trine - som nu må tage den lange vej hjem fra Århus.. :s 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

AnneBJ

ÅH! Det er så træls sådan noget!! Er glad for, at "de" vil fjerne det, og forhåbentlig sende dig til det sted hvor de er dygtigst til det! Men hvor er det træls at vente så længe, især når man havde håbet og forberedt sig på at det skulle være idag!

Anmeld

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ej hvor røv, smukke!!!

ØV... og så den lange tur!!

Anmeld

2. november 2010

Trine89

AnneBJ skriver:

ÅH! Det er så træls sådan noget!! Er glad for, at "de" vil fjerne det, og forhåbentlig sende dig til det sted hvor de er dygtigst til det! Men hvor er det træls at vente så længe, især når man havde håbet og forberedt sig på at det skulle være idag!

jah det er jo det.. 

Men nu havde jeg jo lige forbedredt mig rent mentalt til det for jeg er ikke god til det der med bedøvelser og så det der.. :s men så kan jeg jo endnu engang forbedrede mig på det :s hmm 

Anmeld

2. november 2010

Trine89

Caroline86 skriver:

ej hvor røv, smukke!!!

ØV... og så den lange tur!!

Jah så er turen mellem Nyborg og Århus sku lang :s øv øv og den tur kan jeg så tage igen.. iiih

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.