Far og Sol snakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Karo

Hvor er hun dog bare en dejlig lille en

Søren ser også ud til at nyde rollen som far.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

oo

det er bare så sødt når de ligger og snakker, Søren fortæller sådan helt oprigtigt historier til hende og så kvækker hun lidt, hvilket han opfatter som svar og ja, han er KÆMPE stor i forhold til hende  og hun ligner han nærmest på en prik nogle gange, især ham som baby!! og så ting hun gør, mimik og noget med hænderne.

Anmeld

3. november 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

det er bare så sødt når de ligger og snakker, Søren fortæller sådan helt oprigtigt historier til hende og så kvækker hun lidt, hvilket han opfatter som svar og ja, han er KÆMPE stor i forhold til hende  og hun ligner han nærmest på en prik nogle gange, især ham som baby!! og så ting hun gør, mimik og noget med hænderne.

Fædre kan bare noget helt særligt med deres børn...det er mærkeligt, men det er bare anderledes end det er med mødre...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. november 2010

oo

idamaria83 skriver:

Fædre kan bare noget helt særligt med deres børn...det er mærkeligt, men det er bare anderledes end det er med mødre...

SUUUUUK!!!!  nårh! og så ligger hun med armene ligesom Pelle sidder! imorges da Sol skulle bøvses af efter morgenflasken, lå hun ved Søren og han har jo et kæmpe hageskæg, og det lå hun og rodede sit ansigt i hele tiden - det var åbenbart dejligt blødt

Anmeld

3. november 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

SUUUUUK!!!!  nårh! og så ligger hun med armene ligesom Pelle sidder! imorges da Sol skulle bøvses af efter morgenflasken, lå hun ved Søren og han har jo et kæmpe hageskæg, og det lå hun og rodede sit ansigt i hele tiden - det var åbenbart dejligt blødt

Ja jeg elsker det billede - hun kopierer bare både kropssprog og ansigtsudtryk

Skæg er sjovt - det tror jeg bare børn synes og hvor er der bare ikke noget hyggeligere end sådan en puttebaby

Anmeld

3. november 2010

anna-jonas

Det er kærlighed Trine..................hun er en heldig dame, den lille Sol, at have forældre der elsker hende så meget.

Knus Mette

Anmeld

3. november 2010

sarahb

hvor er de bare fantastiske sammen de 2...
Smelter helt...

Anmeld

3. november 2010

DK

Århhhh sååååå SØDT!!

Nuuuj jeg blev lige ekstra SKRUK efter min egen baby der!

Anmeld

4. november 2010

Lilac

Sikke nogle skønne billeder! Hun er da bare for dejlig! Tillykke med din smukke datter!

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

årrh

hvor ser det hyggeligt ud. Hun er da bare for lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.