ideer til drenge barnedåb!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

karina pigen

jeg følger lige med...

jeg skal jo selv på et tidspunkt holde dåb for min søn..

men jeg har allerede gjort mig nogen tanker.

Farver: Blå, Limegrøn og hvid

Bordpynt: lys, blå risposer og nogen konfeti pynt

bordkort: laver vi selv

lokalets pynt: baloner i temaets farver måske for personligt touch billeder af ham hængende rundt omkring

entre pynt: store balloner fra http://www.ballonservice.dk

Mad: bliver nok noget buffe, måske helstegt pattegris ( vi holder dåb til juli næste år)

Kagen: laver min veninde der er konditter.. yeees siiir

hehe men lad os nu se jeg er jo ik alene om at bestemme og tingene kan ændre sig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

karina pigen

LIZO skriver:

dem her bare i drenga farver. min venninde stjæl min ide og har lavet dem til sin dreng bare i grønne og blå farver.. det er nemt og billigt at lave. og pigerne kan hjælpe med at trykke dem ud

så har jeg købt fyrfads holder i ikea med blomster til 5 kr stykket. og købt farvet lys til det http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/20146073

så har jeg  fået 12 af dem her http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40113180

har puttet et fint bånd på. og købt lyserrøde sommerfugle og puttet dem ned i . så ser det så fint ud når der kommer vand i. og så en enkelt blomst

så fine.. dem må du da gerne hjælpe mig med at lave. hehehe har slet ik tålmodighed til at sidde og klippe klister. hehe

holdte i dåbene i det lokale der er tilknyttet vores ejendom?

Anmeld

3. november 2010

SaNiNa

Vi lavede servietterne som små trøje et være pilarbejde men de er bare så søde

Vil gerne se om jeg kan finde vejledningen på den

Anmeld

3. november 2010

Ryberg

Jeg smækker lige lidt billeder op fra Lasses barnedåb til evt. inspiration

det første billede er bordkort + bordpynt som passede til....

Anmeld

3. november 2010

LIZO

karina pigen skriver:

så fine.. dem må du da gerne hjælpe mig med at lave. hehehe har slet ik tålmodighed til at sidde og klippe klister. hehe

holdte i dåbene i det lokale der er tilknyttet vores ejendom?

vi er flyttet   vi holder der her ude.. de lokaler der hører til dernede er ikke særlig pæne.. prøv at gå ned og kigge.. der er åbent så man kan se ind.. det er noget gammel lort, desværrer...

det er super nemt at lave. købte 3 skabeloner i panduro. koster 129 kr. og så masser af forsklligt pap. så klipper jeg en masse ud og limer dem sammen.. tar maks 2 min per styk. og hurtigere når du har lavet en masse.. det er super nemt.  man holder dem forsigtigt. min søn på 5 har lavet nogle af dem..

Anmeld

3. november 2010

karina pigen

har været dernede vi har booket til dåben der men nej det er ik super pænt men det kan man pynte sig ud af.. har ik så mange andre muligheder..

hvor er i flyttet hen....

Anmeld

26. januar 2011

Moar2011

LilyMarleen skriver:

Her er mit bud på bordpynt, vi skal holde dåb på lørdag. Nogen af iderne har jeg fået herinde fra. Men dette er min egen kreation :-)

hvor har du fundet den der servirt ring? mangler skabelonen til den har lavet et emne med de skabloner jeg søger. måske du kan hjælpe . den hedder "skabloner søges"

Anmeld

11. maj 2011

Moar2011

LilyMarleen skriver:

Her er mit bud på bordpynt, vi skal holde dåb på lørdag. Nogen af iderne har jeg fået herinde fra. Men dette er min egen kreation :-)

serviet ringen kan man finde skabelonen herinde på nette til den ? har prøvet at søge efter den, kaldes den noget bestemt.

Anmeld

11. maj 2011

LilyMarleen

Babyklar skriver:

serviet ringen kan man finde skabelonen herinde på nette til den ? har prøvet at søge efter den, kaldes den noget bestemt.

Det ved jeg faktisk ikke om man kan, og jeg tror ikke at den har noget specielt navn.

Anmeld

12. maj 2011

Moar2011

LilyMarleen skriver:

Det ved jeg faktisk ikke om man kan, og jeg tror ikke at den har noget specielt navn.

nåårh okey, kan nemlig slet ikk finde den på nettet :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.