Nan 1, nogen der kan hjælpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Käte

Jeg kan ikke blive klog på hvad forskellen er eller hvilke en det er min mand er kommet hjem med (det er første gangs køb), jeg sagde bare han skulle købe Nan 1 men der er åbentbart kommer flere slags nan 1 end for 3 år siden.

Den jeg har ligner ikke den jeg brugte for 3 år siden, den her hedde nan HA 1 og der står også hypoallergen på den, på siden er der lige som en forklaring på 4 slags men det er ret forvirrende, så er der nogen der ved hvad det er for en jeg har, eller hvilken jeg skal bruge eller hvor jeg kan læse mig klogere?? synes ikke jeg kan se varianterne på deres hjemmeside.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Lone Jakobsen

Käte skriver:

Jeg kan ikke blive klog på hvad forskellen er eller hvilke en det er min mand er kommet hjem med (det er første gangs køb), jeg sagde bare han skulle købe Nan 1 men der er åbentbart kommer flere slags nan 1 end for 3 år siden.

Den jeg har ligner ikke den jeg brugte for 3 år siden, den her hedde nan HA 1 og der står også hypoallergen på den, på siden er der lige som en forklaring på 4 slags men det er ret forvirrende, så er der nogen der ved hvad det er for en jeg har, eller hvilken jeg skal bruge eller hvor jeg kan læse mig klogere?? synes ikke jeg kan se varianterne på deres hjemmeside.

den du har bruges af børn der er disponeret for allergi.

mener at den ikke indeholder ko mælk, som de andre er baseret på

Anmeld

2. november 2010

Käte

nutche skriver:

den du har bruges af børn der er disponeret for allergi.

mener at den ikke indeholder ko mælk, som de andre er baseret på

Tanken var jo at jeg bare skulle have en ganske almindelig nan 1, men undrede mig jo så over den han kom hjem med, det er vel så ikke godt at give hende den?? Har du et link til et sted hvor jeg kan se de forskellige slags??

Anmeld

2. november 2010

serinasmor

det mener jeg også at have hørt .. da kan sagtens bruge den alligevel og så bare købe alm NAN1 næste gang .. som altså stadig fåes

Anmeld

2. november 2010

Lone Jakobsen

Käte skriver:

Tanken var jo at jeg bare skulle have en ganske almindelig nan 1, men undrede mig jo så over den han kom hjem med, det er vel så ikke godt at give hende den?? Har du et link til et sted hvor jeg kan se de forskellige slags??

nej ved desværre ikke hvad forskel det gør.

Anmeld

2. november 2010

Käte

serinasmor skriver:

det mener jeg også at have hørt .. da kan sagtens bruge den alligevel og så bare købe alm NAN1 næste gang .. som altså stadig fåes

Jeg tænker bare om ikke man nærmest kan skabe en allergi eller en forsigtighed som ikke er der ved at bruge den hvis du forstår hvad jeg mener? så man vender hendes mave til den. Der er vidst også en til sarte maver Ik?? Den er vel så meget god hvis de generalt har mavekneb?

Er der totalt i vildrede, kunne gode bruge en oversigt over de forskellige slags.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.